به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۳۴۱۸
تعداد بازدید: ۶۱۵
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
استوری‌های اخیر محمد بنا، لیست کمیته فنی انتخابی جام تختی و سکوت در مقابل ادعا‌های علی ارسلان این شائبه را ایجاد کرده که سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دیگر قصد همراهی تیم ملی را ندارد.

به گزارش میدان، محمد بنا در نزدیک به ۱۵ سالی که مرد شماره یک کشتی فرنگی ایران بوده، چالش‌های زیادی را تجربه کرده است، اما بی‌شک انتقادات اخیری که از سوی جمعی از شاگردان سابق او علیه شیوه انتخابی‌اش اتفاق افتاد، بی‌سابقه بود.


تا پیش از آنکه علی ارسلان مصاحبه‌ای مفصل علیه بنا داشته باشد، محمد بنا در گفتگو با یکی از رسانه‌ها پاسخ منتقدانش را داد، ضمن اینکه کادرفنی تیم ملی هم در این رابطه به حمایت از بنا و برنامه هایش پرداختند، اما حالا دیگر نقد‌ها هیچ واکنشی در پی ندارد.


ضمن اینکه استوری‌های اخیر سرمربی تیم ملی نیز عجیب به نظر می‌رسد و همچنین در لیستی که فدراسیون اعلام کرده محمد بنا خودش برای اعضای کمیته فنی مسابقات انتخابی جام تختی داده، نامی از خودش و رسول جزینی دیده نمی‌شود.


برخی می‌گویند محمد بنا به فدراسیون اعلام کرده که دیگر قصد همراهی تیم ملی را ندارد اما به نظر باید تا مسابقات انتخابی جام تختی که طی چند روز آینده در تهران برگزار می‌شود صبر کرد و دید آیا باز هم محمد بنا در این مسابقات غیبت خواهد داشت؟


مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی که ماه گذشته در زاهدان به انجام رسید و اولین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی بود نیز بدون حضور او به انجام رسید.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴