به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۳۴۱۲
تعداد بازدید: ۷۳۹
چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸
آرش میراسماعیلی که در آبان ماه صالحی‌امیری را به ارسال نامه‌ای ملتمسانه به رئیس فدراسیو جهانی متهم کرده بود، این بار نیز تاکید کرد که جودوی ایران از داخل سیلی خورده است!

به گزارش میدان، بعد از تعلیق جودوی ایران اقداماتی برای رفع محرومیت بین‌المللی انجام شد و ایران دو بار به دادگاه حکمیت ورزش نیز شکایت برد که تاکنون این اقدامات صرفا به رجوع دوباره پرونده از سوی دادگاه CAS به کمیته انضباطی فدراسیون جهانی و تغییر رای مادام‌العمر به رای مدت‌دار (۴ ساله) منجر شده و در اصل ماجرا هنوز چیزی تغییر نکرده است.


آبان ماه بود که رئیس فدراسیون جودو انتقادی بی سابقه از رئیس کمیته ملی المپیک داشت و مدعی شد: «آقای صالحی‌امیری بدون هماهنگی ما روز سه‌شنبه نامه‌ی ملتمسانه‌ای را به رئیس فدراسیون جهانی جودو ارسال کرده که می‌تواند بر نتیجه دادگاه تاثیرگذار باشد.»


در همان مقطع البته کمیته ملی المپیک ارسال نامه‌ای با چنین مضمونی را رد کرد اما روابط فدراسیون جودو و کمیته ملی المپیک به بدترین حالت ممکن رسید. حالا دوباره آرش میراسماعیلی ماجرایی که نزدیک به دو ماه قبل رسانه‌ای‌اش کرده بود را مطرح کرد: «تا پایان سال نیز یک مسابقه جایزه بزرگ دیگر داریم و مسابقه ساحلی جودو نیز با جوایز دلاری در بوشهر در حال برگزاری است. تمام این‌ها یعنی ما پای ارزش‌های‌مان مانده‌ایم، هر چند مورد بی مهری‌هایی هم در داخل ایران قرار گرفته‌ایم که متاسفانه یکی از موارد این است که کمیته ملی المپیک صددرصد بودجه تمام فدراسیون‌ها را داده است. کسی که پای ارزش‌هایش می‌ماند باید سیلی هم بخورد، اما سیلی داخلی برای ما خیلی سنگین‌تر است و امیدوارم مسئولان حرف من را بشنوند و اگر ظرف همین هفته مشکل حل نشود، این موضوع را خدمت مراجع نظارتی اعلام خواهیم کرد، زیرا موضوعی است که جودو ایران با آن دست به گریبان گیر است و نیاز به حمایت داخلی داریم.»


آرش میراسماعیلی در این خصوص کمی شفاف‌تر هم توضیح داد: «یک رای اولیه بود که به آن اعتراض کردیم. آن رای باطل شد و مجددا به کمیته انضباطی برگشت و دوباره به رای در دادگاه عالی ورزش اعتراض کردیم، اما در آن دوره که می‌خواستیم شکایت کنیم برخی از مسئولان و کسانی که شاید منافع خودشان ر ا در نظر می‌گیرند مخالف این شکایت بودند، ولی من به عنوان خادم جودوی ایران باید آخرین شانسم را امتحان می‌کردم و به دادگاه عالی ورزش شکایت کردیم و سه چهار ماه نیز لوایح علیه هم داده شد.»


میراسماعیلی درواقع بار دیگر تهدید کرده که مسئولان ورزشی مسائلی که مد نظر اوست را حل کنند وگرنه از مراجع نظارتی کمک خواهد گرفت.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۷