به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۳۴۰۶
تعداد بازدید: ۵۳۱
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
کاپیتان استقلال باز هم دچار مصدومیت شد هر چند که این مصدومیت جزئی به نظر می‌رسد.

به گزارش میدان، کاپیتان استقلال در تمرین امروز تیمش دچار مصدومیت شد تا به خارج از زمین برود. با همه این‌ها شنیده می‌شود مصدومیت وریا جدی نبوده و او بیشتر جهت جلوگیری از مصدومیت دوباره ترجیح داده زمین را ترک کند.

 


غفوری که این فصل به دلیل مصدومیت بخش زیادی از بازی‌های استقلال را از دست داده، ترس مصدومیت دوباره دارد تا همین مسئله او را با وسواس بیشتری همراه کند.

 


آسیب دیدگی به بخش مهمی از فوتبال کاپیتان استقلال تبدیل شده و همین مسئله سبب شده تا او این فصل نتواند آن طور که دلش می‌خواهد برای استقلال به میدان برود. 

 


در مورد غفوری اما نکته مهم این است که با توجه به بالا رفتن سن او و بالا رفتن تعداد مصدومیت‌هایش این بازیکن سال‌های پایانی خود را در استقلال سپری می‌کند. این فصل یا شاید هم فصل آینده احتمالا پایان حضور وریا در استقلال خواهد بود.

 


واضح‌تر این که در صورتی که مصدومیت‌های غفوری در هفته‌های آتی و به خصوص نیم فصل دوم ادامه پیدا کند احتمالا او ماه‌های پایانی خود را در استقلال سپری خواهد کرد. 

 


تنها راهی که می‌تواند به وریا در حضور پر رنگ‌تر او در استقلال کمک کند دوری بیشتر از مصدومیت و سر حال شدن بیشتر و بهتر است تا کاپیتانی او در استقلال هم ادامه داشته باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴