به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۳۳۹۷
تعداد بازدید: ۸۴۳
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
هواداران فولاد خوزستان کمپینی به راه انداخته و در آن خواستار معاوضه‌ای منفعت طلبانه شده اند.

به گزارش میدان، تیم فوتبال فولاد خوزستان با حذف استقلال، پرسپولیس و گل گهر از لیگ قهرمانان آسیا حالا به همراه سپاهان نمایندگان ایران در آسیا به شمار می‌روند و از این رو برای نیم فصل به دنبال تقویت خود هستند.


اینکه جواد نکونام رشید مظاهری را می‌خواهد موضوع تازه‌ای نیست و در مقابل درخواست استقلالی‌ها برای به خدمت گرفتن صالح حردانی نیز پیش‌تر مطرح شده است.


حالا در جدیدترین اخبار گفته می‌شود رشید مظاهری، دروازه بان استقلالی‌ها که در این فصل بخت با او همراه نبوده، با غضب سرمربی مواجه شده و از او بازی گرفته نشده است دوست ندارد با بازیکنی معاوضه شود و گویا خواستار ماندن در استقلال است.


در سوی دیگر مدیریت باشگاه فولاد چندان از این معاوضه استقبال نکرده و گرشاسبی گفته است در صورتی حردانی را از دست می‌دهد که به جای او، بازیکنی جذب شود.


البته نکونام راضی به معاوضه این دو بازیکن است، اما حالا داستان تازه‌ای به راه افتاده و هواداران این تیم با توجه به صحبت‌های مدیرعامل تیمشان پیشنهاد دیگری را طرح کرده اند.


در کمپینی که به راه افتاده و به نظر نمی‌رسد تنها با نظر هواداران این اتفاق افتاده باشد، آن‌ها خواستار معاوضه‌ای هستند که این معامله به صورت برد- برد برای تیمشان جوش بخورد. آن‌ها در ازای از دست دادن صالح (سعادت) حردانی درخواست حضور دو بازیکن از استقلال در تیمشان را دارند؛ رشید مظاهری و آرش رضاوند!


هر چند که رضاوند فصل پر فراز و نشیبی را در استقلال سپری می‌کند، اما به اعتقاد فولادی‌ها، این بازیکن با شیوه‌های نکونام همخوانی دارد و او به خوبی می‌تواند از هافبک میانی استقلال در تیمش بازی بگیرد.
رضاوند تا به امروز در ۳ بازی غایب بوده، ۷ مسابقه در ترکیب اصلی قرار داشته و سایر بازی‌ها به عنوان یار تعویضی پا به میدان گذاشته است و از سوی هواداران نیز به شدت مورد انتقاد است.
البته تا به امروز باشگاه استقلال هیچ واکنشی در ارتباط به درخواست معاوضه نشان نداده و باید دید طرفین با یکدیگر به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهند کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۱