به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۳۳۷۳
تعداد بازدید: ۴۹۹
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
محسن رضوانی در حالی برای ۴ سال دیگر ریاست فدراسیون شنا را برعهده گرفت که هیچ نامزد دیگری در مجمع حضور نداشت و او از ۵۸ رای ماخوذه، صاحب ۵۵ رای شد!

به گزارش میدان، در ادامه برگزاری مجامع انتخاباتی دی ماه، امروز (۲۰ دی) انتخابات ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در آکادمی ملی المپیک تشکیل شد.


محمد پولادگر رئیس پیشین فدراسیون تکواندو که بعد از ۲۱ سال حضور در این فدراسیون، در انتخابات اخیر چند رای مقابل هادی ساعی کم آورد و ریاست فدراسیون را به قهرمان پیشین جهان و المپیک سپرد، درحالیکه زمزمه ابطال این انتخابات شنیده می‌شود و البته او چند روزی است برای پست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش معارفه شده، به عنوان نماینده وزارتخانه در این انتخابات حضور داشت.


نکته جالب ماجرا بدون رقیب بودن محسن رضوانی در این انتخابات بود. البته محمد بابایی و حامد رضاخانی طالقانی قرار بود دیگر نامزد‌های انتخابات باشند که بابایی به مجمع نیامد و طالقانی روز گذشته از شرکت در انتخابات انصراف داد تا رضوانی درحالی برای ۴ سال دیگر رئیس شود که با خودش در انتخابات رقابت کرد و جالب‌تر اینکه از ۵۸ رای مجمع، ۵۵ رای را به خود اختصاص داد! سه رای مجمع سفید بود.


این برای سومین دوره متوالی است که رضوانی ریاست این فدراسیون را برعهده می‌گیرد و طبق اساسنامه جدید فدراسیون‌ها این آخرین مرحله‌ای است که او می‌تواند در راس فدراسیون شنا باشد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴