به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۸۸
۳۳۴۷
تعداد بازدید: ۵۲۰
دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
بعد از معرفی محمد پولادگر برای پست معاونت قهرمانی وزارت ورزش، دو مراسم معارفه برگزار شد، یکی در غیاب وزیر و دیگری در حضور او.

به گزارش میدان، صبح روز شنبه (۱۸ دی ماه) سرانجام معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش معرفی شد، همان گزینه‌ای که مدت‌ها نامش برای این پست مطرح بود: محمد پولادگر.

آنهم سه روز بعد از ناکامی در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو، انتخاباتی که این روز‌ها بحث ابطالش مطرح است.

نکته عجیب‌تر ماجرا، برگزاری دو مراسم معارفه برای پولادگر در یک روز بود، یکی بدون حضور وزیر و دیگری در حضور وزیر؛ آنهم در شرایطی که عده‌ای می‌گفتند او فرد مورد نظر حمید سجادی برای این پست نبوده که در معرفی‌اش اینقدر تعلل اتفاق افتاد.

برگزاری دو مراسم معارفه در یک روز، یکی در غیبت وزیر و دیگری در حضور او، این شائبه را پررنگتر از قبل جلوه می‌دهد.

در مراسم اول که عصر روز شنبه در غیاب حمید سجادی و در حضور جمعی از معاونان و مدیران وزارت ورزش برگزار شد، سیدمحمد پولادگر در مورد برنامه‌های پیش روی ورزش ایران صحبت کرد.

چند ساعت گذشته از این جلسه، خبر دیگری بر خروجی سایت وزارت ورزش قرار گرفت که ضمن انتشار عکسی از مراسم معارفه پولادگر توسط وزیر، حمید سجادی از او حمایت کرده و گفته است: «با توجه به شناختی که از آقای پولادگر دارم می‌دانم که ایشان نیز برای خدمت به ورزش و مردم در این معاونت حضور دارد. سوابق درخشان پولادگر بر کسی پوشیده نیست و حضور ۲۲ ساله او در فدراسیون تکواندو گواه این است که خدمات ارزنده‌ای را برای این رشته پرمخاطب انجام داده است. خوشحالیم که یکی از بهترین گزینه‌ها را برای پست مهم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای انتخاب کردیم.»

پیش از محمد پولادگر، مهدی علی‌نژاد رئیس پیشین فدراسیون ووشو مسئولیت معاونت قهرمانی وزارت ورزش را برعهده داشت که با توجه به تغییر دولت و معرفی وزیر جدید وزارت ورزش، چندی پیش خودش از این پست استعفا کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۴