به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۳۳۴۳
تعداد بازدید: ۷۶۲
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
شنیده‌ها حاکی از آن است که برکناری علی مرادی با حکم بازنشستگی قانونی نبوده و او در صورت پیگیری، می‌تواند به فدراسیون وزنه‌برداری بازگردد.

به گزارش میدان، درحالیکه چند روزی از برکناری علی مرادی از فدراسیون وزنه‌برداری با ابلاغ بازنشستگی‌اش از سوی وزیر می‌گذرد اما هنوز وزارت ورزش سرپرست این فدراسیون را معرفی نکرده است.

 

در این رابطه البته اخباری شنیده می‌شود مبنی بر اینکه برکناری مرادی با ابلاغ بازنشستگی قانونی نبوده است. طبق رای جدید دیوان عدالت اداری، سوابق خدمت غیردولتی ملاک بازنشستگی نیست.

 

در این رای آمده است: «اطلاق بخشنامه در مواردی که کارمند دارای سی سال سابقه بیمه‌پردازی است، ولی سوابق خدمت وی تماماً دولتی نبوده و تلفیقی از سوابق دولتی و غیردولتی است، ابطال شد.»

 

ظاهرا با همین بخش‌نامه، علی مرادی می‌توانست تا پایان دوره‌اش در فدراسیون وزنه‌برداری بماند و اگر این مدیر که هنوز یک سال و اندی از دوره دوم مدیریتش در فدراسیون وزنه‌برداری باقی مانده، شکایت کند، شاید بتواند حکم بازگشت به فدراسیون را بگیرد.

 

این در شرایطی است که از سجاد انوشیروانی و حسین رضازاده به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های سرپرستی فدراسیون وزنه‌برداری یاد می‌شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷