به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۳۳۲۸
تعداد بازدید: ۴۸۵
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶
دو تیم پدیده مشهد و پرسپولیس تهران از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش میدان، شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز میهمان تیم قعر جدولی پدیده بودند و از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف این تیم پر جنجال در لیگ بیست و یکم رفتند.



نیمه اول



در حالی که پیش بینی می شد پرسپولیسی‌ها در این بازی بتوانند موقعیت‌های بیشتری خلق کنند و تفاضل گل خود را بهبود ببخشند اما نیمه نخست متوجه فرصت‌های چندانی برای شاگردان یحیی گل‌محمدی نبود و این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان سید عباسی نیز موقعیت حساسی برای خود رقم نزدند و تمام قد به دفاع پرداختند. 

 



اما به هر روی این نیمه دو گل برای تیم‌ها در بر داشت که از نکات جالب این مسابقه به شمار می‌رود.

 

ارسال مهدی ترابی در دقیقه 31 به داخل محوطه جریمه با ضربه سر مسعود زائر به پشت همراه شد و توپ درون دروازه قرار گرفت .



ارسال صادق صادقی روی دروازه با ضربه سر احسان حسینی همراه شد تا پدیده و بازی را در دقیقه 44 به تساوی بکشاند. 



نیمه دوم:



در این نیمه نیز دو تیم چندان موفق عمل نکردند البته سرخپوشان بارها به دروازه پدیده نزدیک شدند اما با توجه به نحوه دفاع این تیم و کم دقتی مهاجمان پرسپولیس، موقعیت‌ها برای آنها از دست رفت.

 



در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و پرسپولیس با 29 امتیاز در رده دوم باقی ماند تا منتظر نتیجه دیدار سپاهان مقابل فولاد خوزستان باشد.پدیده نیز با یک امتیاز دریافتی 4 امتیازی شد و قطعا راهی به رده‌های بالاتر جدول نخواهد داشت. شاگردان سید عباسی که بحران‌های فراوانی را در فصل بیست و یکم پشت سر گذاشتند تا به امروز هیچ پیروزی کسب نکرده و فقط 4 امتیاز از تساوی‌های خود در اختیار دارند.

 

لازم به ذکر است رحمان جعفری،معراج پورتقی، مسعود زائر و مهرداد بایرامی از پدیده اخطاری‌های این دیدار بودند. سعید آقایی هم از پرسپولیس کارت زرد دریافت کرد. زائر البته بازیکن اخراجی تیم پدیده در این بازی بود. 

 



ترکیب دو تیم به شرح زیر بود:
پدیده: سعید جلالی راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی(دقیقه 65 امیر حسین نعمتی)، مهدی شریفی(دقیقه 62 محمد محمدزاده)، حسام پورهاشم، مسعود زائر و رحمان جعفری(دقیقه 79 معراج پورتقی)/سرمربی: داوود سیدعباسی

 


پرسپولیس: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری(دقیقه 78 رضا اسدی)، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر(دقیقه 51 مهدی عبدی)/ سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱