به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۳۳۲۷
تعداد بازدید: ۱۰۲۲
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
بعد از سومین غیبت دو کشتی‌گیر عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک در نشست این کمیسیون، طبق آیین‌نامه باید شاهد اخراج دو قهرمان جهان و المپیک باشیم.

به گزارش میدان، امروز (18 دی) کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک با حضور 11 عضو تشکیل جلسه داد. از ابتدای تشکیل این کمیسیون که همچون دوره گذشته با حاشیه‌های فراوانی همراه بود، این بار نیز حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، احسان حدادی، ندا شهسواری، فرزانه فصیحی، حسین ساوه شمشکی، محمد باقری معتمد، ذبیح پورشیب و نجمه خدمتی معتمد در این نشست شرکت نکردند.

از جمع ناراضی کمیسیون ورزشکاران که انتقاداتی را نسبت به عضویت افراد و کمیته ملی المپیک داشتند، این بار شهربانو منصوریان در جلسه شرکت کرد. ضمن اینکه هادی ساعی که 15 دی ماه در انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو با پیشی گرفتن از محمد پولادگر رئیس فدراسیون شد هم در این جلسه شرکت کرد.

به گفته بیداریان یکی از اعضای کمیسیون، غیبت فرزانه فصیحی، احسان حدادی و نجمه خدمتی به دلیل عدم حضور در تهران موجه بوده است، اما باتوجه به اختلافات شدیدی که بین فدراسیون کشتی و کمیته ملی المپیک ایجاد شده، حسن یزدانی و محمدرضا گرایی برای سومین بار در این جلسه غیبت داشتند.

پیش از این یکی از اعضای کمیسیون ورزشکاران به میدان گفته بود که طبق آیین‌نامه، سه جلسه غیبت غیرموجه در جلسات کمیسیون به معنای اخراج و حذف افراد خواهد بود.

اینطور که پیداست با توجه به عمق اختلافات فدراسیون کشتی با کمیته ملی المپیک، تا زمانی که صالحی امیری رئیس کمیته باشد، یزدانی و گرایی در جلسات شرکت نخواهند کرد و باید دید با آنها طبق آیین‌نامه برخورد خواهد شد یا برای کاهش تنش‌ها و دامن نزدن به اختلافات، با گوش‌شکسته‌ها برخورد آیین‌نامه‌ای اتفاق نخواهد افتاد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶