به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۳۳۱۱
تعداد بازدید: ۱۳۹۶
شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
اگر تیلور بعد از باخت به حسن یزدانی در اسلو، از رویارویی دوباره با قهرمان جهان جا نزند، راند پنجم مبارزه آن‌ها ۲۳ بهمن در آرلینگتون دالاس ایالت تگزاس برگزار خواهد شد، آنهم در وضعیت غیرآرمانی دو کشتی‌گیر.

به گزارش میدان، بعد از اتمام مسابقات جهانی اسلو، درحالیکه آمریکایی‌ها با فاصله اندکی با ایران، در جایگاه دومی بعد از تیم روسیه قرار گرفته بودند، رئیس فدراسیون این کشور طی ملاقات با علیرضا دبیر، تیم ملی کشتی آزاد ایران را دعوت به حضور در آمریکا برای مصافی دوستانه در بهمن ماه کرد.

 

در ادامه، روز 23 بهمن و ایالت تگزاس به عنوان زمان و مکان برگزاری این رویارویی دوستانه در نظر گرفته شد. ایران از همان ابتدا تاکید کرد که به احتمال فراوان تیم اعزامی به آمریکا را 10 کشتی‌گیر شرکت‌کننده در مسابقات جهانی 2021 نروژ تشکیل خواهند داد اما طرف آمریکایی هنوز در خصوص تیمش در این رقابت اظهارنظری نداشته است.

 

گیبل استیوسون قهرمان سنگین وزن المپیک، بعد از قهرمانی امیرحسین زارع در قهرمانی جهان برای کشتی‌گیر ایرانی کری خواند که حتما همراه تیم ملی ایران به آمریکا بیاید تا آن دو با هم کشتی گرفته و مشخص شود پادشاه جدید سنگین وزن کشتی آزاد جهان چه کسی است.

 

در خصوص سایر اوزان همچنان وضعیت نامشخص است، ضمن اینکه تیمی که از ایران در جهانی اسلو شرکت کرد نیز دست کم در دو سه وزن دچار تغییرات شده و مشخصا چند کشتی‌گیر به اوزان بالاتر رفته‌اند.

 

جی‌دن کاکس هم که در اسلو مغلوب کامران قاسمپور در 92 کیلو شده، برای رفتن به وزن المپیکی 97 کیلوگرم اسفند ماه مسابقه‌ انتخابی با کایل اسنایدر خواهد داشت.

 

در 86 کیلوگرم اما اگر دیوید تیلور از مسابقه دوستانه جا نزند، او و حسن یزدانی راند پنجم رویارویی حساس و هیجان‌انگیزشان را مقابل هم برگزار می‌کنند.

 

تیلور که لقب جادوگر را یدک می‌کشد بعد از تحمیل دو شکست جام جهانی کرمانشاه و مرحله مقدماتی مسابقات جهانی 2018 بوداپست به حسن یزدانی، علاقه‌ای به مصاف با کشتی‌گیر کشورمان جز مسابقه رسمی جهانی و المپیک نداشت تا رویارویی سوم آنها در المپیک رقم بخورد.

 

تیلور به دلیل مصدومیت به مسابقات جهانی 2019 نیامد و یزدانی قهرمان جهان شد. بعد از آن مسابقات المپیک به دلیل شیوع کرونا، در سال 2020 برگزار نشد تا راند سوم مصاف دو مدعی 86 کیلو در سال 2021 در توکیو باشد که یزدانی این بار کمتر از 20 ثانیه برای بردن کم آورد و سومین شکست را هم مقابل این حریف تجربه کرد.

 

یزدانی که از سوی اتحادیه جهانی لقب پادشاه را گرفته، در مسابقات جهانی 2021 اسلو اما انتقام سه شکست قبلی را مقتدرانه گرفت و بدون آنکه اجازه خودنمایی به قهرمان آمریکایی بدهد، 8 هفته بعد از المپیک، او را مغلوب کرد تا حساب کار بین دو کشتی‌گیر سه -یک شود.

 

هرچند در مصاف انتقامی یزدانی – تیلور، پیروزی در مصاف دوستانه هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما به نظر می‌رسد بعد از پشت سر گذاشتن دو مسابقه سنگین المپیک و جهانی در سال 2021 و رسیدن به فینال در هر دو رقابت، هر دو کشتی‌گیر از آمادگی آرمانی در مصاف دوستانه سود نبرند.

 

با این وجود قطعا اتحادیه جهانی و طرفداران کشتی در سراسر دنیا، برای راند پنجم مبارزه یزدانی -تیلور لحظه‌شماری خواهند کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۲