به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۳۳۰۹
تعداد بازدید: ۵۶۱
يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
نشست خبری اخیر سیدرضا صالحی‌امیری و همچنین صحبت‌های حمید سجادی در پیست توچال نشان داد که مشخصا اختلافات زیادی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دیده می‌شود.

به گزارش میدان، در هفته گذشته رئیس کمیته ملی المپیک طی نشست خبری ضمن اشاره به برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در موعد مقرر و عدم حضور وزیر ورزش در آن، ادغام بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را به ضرر ورزش ایران دانست و تاکید کرد که در این شرایط با واکنش IOC روبه رو می‌شویم.

 

صالحی‌امیری در آخرین نشستش با خبرنگاران در همین رابطه گفت: «حساسیت کمیته بین‌المللی المپیک در مورد مداخله دولت است. این خلاف منشور المپیک بوده و با واکنش IOC روبه‌رو می‌شویم.IOC به ایتالیا اخطار داده که باید بودجه کمیته مستقل باشد. رو‌نوشت آن به 206 کشور از جمله ایران آمده است.»

 

این بخش از صحبت‌های رئیس کمیته ملی المپیک با واکنش حمید سجادی مواجه شد. وزیر ورزش که در پیست اسکی توچال حضور پیدا کرده بود، در خصوص موضوعی که صالحی‌امیری مطرح کرده، گفت: «من چنین چیزی نه خوانده‌ام و نه در عمرم شنیده‌ام. من در ورزش بزرگ شده‌ام و تار و پودم ورزشی است. می‌خواهم به شما بگویم که چنین چیزی نیست. کمیته المپیک برخی از کشورها منابع دولتی ندارند و این منابع دولتی، نوعی کمک است. مثلاً ما برای فدراسیون‌ها بودجه نداریم و در عرف است که می‌گوییم بودجه به یک فدراسیون داده می‌شود. در واقع اینها کمک دولت به یک فدراسیون است و دولت‌ها کمک می‌کنند. ما هم کمک می‌کنیم که در عرف به همان بودجه شناخته می‌شود. در کل تاکنون چنین چیزی را نشنیده‌ام و این یک نوع کمک است که می‌تواند به هر طریقی انجام شود. می‌خواهم به شما بگویم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد، مگر اینکه خودمان دوست داشته باشیم پرونده درست کنیم و دوباره مثل خیلی از کارهای دیگر از داخل کشور به بیرون پالس بفرستیم.»

 

درواقع او در لفافه گفت که فرستادن پالس از داخل کشور منجر به برخی حساسیت‌ها می‌شود و ادامه داد: «بیرون از کشور چه کاری می‌خواهند انجام بدهند؟ می‌خواهند بگویند که چرا پول می‌دهیم یا نمی‌دهیم و چرا از این طریق انجام می‌شود. دولت می‌خواهد کمک کند و این مسئله چه ارتباطی به کشورهای دیگر دارد؟ ما ورزشی هستیم این حرف‌ها در کَت ما نمی‌رود.»

 

در آستانه انتخابات کمیته ملی المپیک، حالا اختلافات بین دو نهاد ورزشی کاملا علنی شده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶