به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۷
۳۲۸۸
تعداد بازدید: ۶۷۸
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
با عدم انتخاب محمد پولادگر از سوی مجمع انتخاباتی تکواندو، به نظر می‌رسد او از شانس اندکی برای قرار گرفتن در پست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش برخوردار باشد.

به گزارش میدان، انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو در شرایطی برگزار شد که مشخصا رقابت انتخاباتی بین محمد پولادگر رئیس 5 دوره اخیر فدراسیون و هادی ساعی قهرمان جهان و المپیک بود.

 

چندی پیش هم اسم محمد پولادگر به عنوان گزینه جدی پست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش مطرح شد و حتی پیش از انتخابات نیز شنیده می‌شد که چند روز بعد از انتخابات تکواندو، حکم معاونت ورزشی برای پولادگر زده خواهد شد.

 

این ذهنیت در خصوص انتخابات فدراسیون تکواندو بین عده‌ای وجود داشت که پولادگر باز هم با اقتدار در انتخابات برنده خواهد شد و برای قهرمان المپیک مسجل می‌شود که جامعه تکواندو او را نمی‌خواهند و سپس حکم پولادگر برای وزارت ورزش زده خواهد شد؛ اما چنین اتفاقی عملا رخ نداد.

 

برخی نیز معتقدند که مطرح شدن نام پولادگر برای معاونت ورزش، شانس او را برای رسیدن به ششمین دوره ریاستی‌اش بر تکواندو کاهش داده است.

 

به هرشکل بعد از شکست پولادگر در انتخابات رشته تخصصی‌‌اش، حالا او از کمترین شانس هم برای قرار گرفتن در پست بالاتر که معاونت ورزش قهرمانی وزارتخانه است، برخوردار خواهد بود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۴