به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۳۲۸۳
تعداد بازدید: ۴۲۰۳
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
جی‌دن کاکس اگر دیر به محل وزن‌کشی نمی‌رسید، شاید به جای اسنایدر به المپیک رفته و با مدال گرفتن در 97 کیلوگرم، هرگز در جهانی اسلو با کامران قاسمپور برخورد نمی‌کرد، او حالا هم به فکر انتقام از قهرمان ایرانی است و هم رفتن به وزن المپیکی.

به گزارش میدان، جی‌دن کاکس که 4 مرتبه علیرضا کریمی را در 92 کیلوگرم شکست داده بود، فکر می‌کرد بعد از آنکه به شکلی تراژیک حضور در المپیک 2020 را به خاطر تنها سه دقیقه دیر رسیدن به محل وزن‌کشی از دست داده بود، مدال طلای دیگری را به راحتی از جهانی اسلو به دست خواهد آورد اما کامران قاسمپور این اجازه را به قهرمان آمریکایی نداد و در نیمه نهایی شکست تلخی را به کاکس تحمیل کرد.

 

کاکس بعد از مبارزه، درحالیکه به قهرمان ایرانی تبریک گفت، وعده انتقام در مبارزه بعدی داد اما او بعد از جهانی 2021 نروژ از تصمیمش برای رویارویی با کایل اسنایدر نایب قهرمان وزن 97 کیلوگرم المپیک و جهان خبر داد.

 

این مبارزه قرار است روز 25 اسفند بین اسنایدر و کاکس در وزن 97 کیلوگرم برگزار شود و این در شرایطی است که تیم ملی کشتی آزاد ایران روز 23 بهمن در دالاس مصاف دوستانه‌ای با آمریکایی‌ها خواهد داشت و خیلی‌ها منتظر مصاف دوباره کاکس و قاسمپور هستند.

 

درحالیکه هنوز کادرفنی ایران و آمریکایی‌ها تیم قطعی خود را برای این مصاف دوستانه معرفی نکرده‌اند اما مشخصا در 92 کیلوگرم کامران قاسمپور راهی آمریکا خواهد شد و باید دید کاکس که 25 اسفند باید در وزن بالاتر با اسنایدر کشتی بگیرد، یک ماه قبل از این مبارزه حساس بار دیگر در 92 کیلوگرم با قهرمان جهان کشتی خواهد گرفت؟

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴