به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۳۲۶۹
تعداد بازدید: ۸۰۱
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی بهترین بازیکن این تیم به شمار می‌رود و حالا مشتری‌های ارزشمندی دارد.

به گزارش میدان، تیم فوتبال تراکتور که وضعیت نابسامانی دارد و در رده سیزدهم با ۱۱ امتیاز دست و پا می‌زند، بازیکنانی هم دارد که دیگر تیم‌ها مشتری آن‌ها باشند.

سرخپوشان تبریزی مجموعا ۱۱ گل زده به نام تیمشان ثبت کرده اند که از این تعداد ۴ گل را پیمان بابایی به ثمر رسانده و ۳ گل سهم محمد عباس زاده بوده است.

بابایی که در دو بازی تراکتور نیز غایب بوده توانسته آمار خوبی را از خود به جا بگذارد و البته فصل گذشته نیز عملکرد خوبی در ترکیب سرخپوشان تبریزی داشت. او برای نخستین بار در هفته هفدهم فصل گذشته برای تراکتور به میدان رفت و تا به امروز توانسته خود را به عنوان مهره‌ای ثابت به کادر فنی تحمیل کند.

بابایی روز گذشته مقابل پرسپولیس نیز تک گل خود را به ثمر رساند، اما این برای نخستین بار نبود که برابر شاگردان گل محمدی و در ورزشگاه آزادی موفق به گلزنی می‌شد؛ فصل گذشته در حالی که پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگید و نتیجه گیری از تراکتور در هفته بیست و نهم برای آن‌ها اهمیت داشت، پیمان بابایی گل اول بازی را به ثمر رساند و سرخپوشان تهرانی را به تکاپو انداخت. هر چند آن بازی با نتیجه ۳ بر یک به نفع پرسپولیس به پایان رسید، اما این بابایی بود که اوقات را لحظاتی برای مدافع وقت عنوان قهرمانی تلخ کرد.

به هر روی عملکرد بابایی تا به امروز سبب شده تا یحیی گل محمدی که تیمش مشکل جدی گلزنی دارد و با از دست دادن شهریار مغانلو، فقدان مهاجمانی با کمترین فراز و نشیب را تجربه می‌کند، مشتری بابایی شود. باید دید با توجه به وضعیت عجیب باشگاه تراکتور، بسته بودن پنجره نقل و انتقلاتی و اوضاع نا مشخص مالکیت در نقل و انتقالات زمستانی بابایی بالاخره پرسپولیسی می‌شود یا خیر.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۸