به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۳۲۵۷
تعداد بازدید: ۱۹۸۳
سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
گفته می‌شود منظور صحبت‌های روز گذشته سرمربی فولاد خوزستان به تیم استقلال باشد که دنبال بازیکن او هستند.

به گزارش میدان، جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان روز گذشته پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پیکان در هفته سیزدهم لیگ برتر ناراحت و عصبانی بود. او به انتقاد از سعادت حردانی، مدافع راست تیمش پرداخت و در نشست خبری بعد از بازی گفت: «روی یک لحظه در جایی که بازیکن ملی‌پوش داریم، اشتباه صورت گرفت. نباید چنین اشتباهی صورت بگیرد اما سعادت حردانی باید حواسش را جمع کند و تمرکزش بیشتر روی فولاد باشد. فولاد به او همه چیز داده، اعتبار و شخصیت داده و به تیم ملی رفته است. اینکه با او برای رفتن به تیم‌های دیگر صحبت شده است، تمرکز این بچه به‌هم ریخته است!»

 

نکونام در حالی این اظهارات را انجام داد که پیگیری‌های ما نشان می‌دهد منظور صحبت‌های او استقلال است. اگر چه فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال گفته در نیم فصل دنبال جذب هافبک خارجی هستند، ولی گفته می‌شود او به دنبال مدافع راست است، جایی که کوین یامگا در غیاب وریا غفوری مصدوم اصلا نتوانست در حد و انتظار ظاهر شود.

 

کادرفنی استقلال اعتقاد دارند دفاع راست استقلال در نبود غفوری خیلی کارایی ندارد و باید یک بازیکن در این پست بگیرند. حردانی در نقل‌وانتقالات قبل از فصل نیز در لیست خرید استقلال بود ولی فولادی‌ها اجازه خروج این بازیکن را ندادند.

 

با توجه به اینکه فولاد دنبال جذب رشید مظاهری است، احتمالا استقلالی‌ها در صورتی رضایت‌نامه دروازه‌بان تیم‌شان را صادر کنند که حردانی به استقلال بیاید، موضوعی که با توجه به صحبت‌های نکونام کمی دور از ذهن است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۱۶