به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۳۲۴۶
تعداد بازدید: ۹۴۵
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
باشگاه فولاد خوزستان در نیم فصل دوم برای تقویت دروازه خود به دنبال جذب دروازه‌بان استقلال است.

به گزارش میدان، فولاد خوزستان با روی کار آمدن جواد نکونام شرایط بهتری پیدا کرد اما هر هفته کادرفنی این تیم از تقویت نشدن تیم به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات گلایه می‌کنند. این باشگاه به دلیل قرارداد غیرقانونی با محمد بلبلی، بازیکن سابق سپیدرود رشت که بعدها به استقلال و سپس به نفت مسجدسلیمان پیوست، از سه پنجره نقل‌وانتقالات محروم شد.

 

فولاد فصل گذشته با شکست استقلال قهرمان جام حذفی شد اما به دلیل برخی فعل و انفعالات، نکونام جدا شد و عبدالله ویسی هدایت فولاد را برعهده گرفت. در شروع فصل، فولادی‌ها نتایج ضعیفی کسب کردند تا نکونام بار دیگر روی نیمکت نماینده اهواز بنشیند. با توجه به اینکه پنجره نقل‌وانتقالات فولاد در نیم فصل امسال باز خواهد شد، آنها قصد دارند تیم‌شان را تقویت کنند.

 

یکی از پست‌ها برای تقویت پست دروازه‌بانی است. آنها برای این پست رشید مظاهری، دروازه‌بان فعلی استقلال را در نظر گرفته‌اند. مظاهری در استقلال حتی در لیست 18 نفره هم قرار نمی‌گیرد و با توجه به حواشی زیادی که از سال گذشته تا الان داشته است، یکی از گزینه‌هایی است که احتمال جدایی او زیاد خواهد بود. البته با توجه به اینکه فولادی‌ها صابر حردانی مدافع راست خودشان را به استقلال ندادند، باید دید تدابیر این باشگاه برای جدایی مظاهری چه خواهد بود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵