به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۳۲۳۸
تعداد بازدید: ۵۲۶
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
رابطه فدراسیون کشتی با کمیته ملی المپیک به تیره و تارترین شکل ممکن تبدیل شده است، به طوریکه فدراسیون حتی انتشار یک خبر اخلاقی در مورد کشتی را هم از کمیته ملی المپیک برنمی‌تابد.

به گزارش میدان، روز گذشته خبری از سوی کمیته ملی المپیک منتشر شد مبنی بر تقدیر از 4 ورزشکار و مربی به دلیل اقدامات اخلاقی اخیرشان که نام دو گوش‌شکسته هم در بین آنها دیده می‌شد.

 

در این خبر آمده بود: «در حاشیه جلسه، کمیسیون اخلاق با اهدای لوح سپاس از حرکت خیراندیشانه و رفتار انسان‌دوستانه علی دایی برای آزادسازی یک زندانی زن و جلب رضایت اولیاء دم، محمد انصاری برای اهدا طلب سه میلیارد تومانی به خیریه برای تهیه جهیزیه زوج‌های جوان و نیازمند، محمدرضا گرایی برای اهدا مدال طلای مسابقات المپیک توکیو به شهدای مدافع حرم و عادل بالی‌تبار برای کمک به آماده سازی کشتی‌گیر فلسطینی در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۱ نروژ تقدیر کرد.»

 

اما همین خبر که صرفا تقدیر از حرکت اخلاق‌مدارانه بالی‌تبار و گرایی بود نیز مورد انتقاد فدراسیون کشتی قرار گرفت و در ادامه متنی با این مضمون بر خروجی سایت فدراسیون کشتی قرار گرفت: « در پی درج برخی اخبار مبنی بر حضور کشتی گیران در کمسیون اخلاق کمیته ملی المپیک، به اطلاع جامعه ی مطبوعاتی و کشتی کشور می‌رساند، در طی دو سال گذشته هیچ کشتی گیر و یا مربی در این کمیسیون شرکت نداشته است. همچنین هیچ نماینده‌ای از فدراسیون کشتی نیز در مراسم تجلیل از ورزشکاران اخلاق این کمیسیون شرکت نکرده و نخواهد کرد.»

 

البته از خبر کمیته ملی المپیک هم اینطور استنباط نمی‌شد که گرایی و بالی‌تبار در کمیته ملی المپیک حضور پیدا کرده‌‌اند و صرفا عنوان شد که برای آنها لوح تقدیری در نظر گرفته شده است.

 

اختلافات فدراسیون کشتی با صالحی‌امیری بر سر موضوع انتصاب 4 ورزشکار کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک سر باز کرد و از آن مقطع به بعد مشخصا رابطه بین فدراسیون و کمیته ملی المپیک بد و بدتر شده است.

 

قرار است انتخابات کمیته ملی المپیک 17 اسفند برگزار شود و گفته شده اگر صالحی‌امیری تصمیم به شرکت در انتخابات داشته باشد، علیرضا دبیر هم کاندیدای حضور در این انتخابات خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳