به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۳۲۲۷
تعداد بازدید: ۶۸۹
دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
هواداران تیم فوتبال تراکتور نگران هستند با توجه به وضعیت مالکیت، این باشگاه نیز به وضعیت ماشین‌سازی گرفتار شود.

به گزارش میدان، محمدرضا زنوزی مطلق که مالکیت ماشین سازی را بر عهده داشت اقدام به خرید تراکتور کرد، آن هم در شرایطی که حضور دو تیم در لیگ برتر با ارتزاق از یک منبع مالی با قانون مغایرت دارد. البته در ابتدا مسئولان این باشگاه زیر بار تخلف خود نمی‌رفتند و بار‌ها با دلایل مختلف سعی در تعدیل و به تاخیر انداختن اجرای قانون شدند تا اینکه در نهایت ماشین سازی سقوط کرد.


حالا هواداران تراکتور که تنها نماینده تبریز در لیگ برتر به شمار می‌رود، نگران هستند که سرنوشت ماشین سازی با توجه به رویکرد زنوزی برای سرخپوشان نیز تکرار شود. آن‌ها به همراه رسانه‌های محلی معتقد هستند که زنوزی در اعلام مبلغ بدهی‌های باشگاه اغراق کرده و اگر قرار است مالکیت تراکتور واگذار شود باز هم مالک فعلی باید مطالبات را تسویه کند.

 

این در حالی است که زنوزی چنین تفکری ندارد و در مصاحبه خود نیز صراحتا اعلام کرده که از وضعیت باشگاه خسته شده و با همین شرایط تیم را واگذار خواهد کرد. حال آنکه قانون تا چه اندازه به او اجازه چنین کاری را می‌دهد و مسئولان امر چقدر با این مالک متمول کنار می‌آیند موضوعی جداگانه است.

 

امروز جلسه‌ای برای تصمیم گیری در خصوص مالکیت باشگاه تراکتور برگزار می‌شود. زنوزی (مالک فعلی تراکتور)، فاطمی (وزیر صمت)، نیکزاد (نماینده مجلس)، سعد محمدی (مدیرعامل صنایع مس)، سردار زین العابدین خرم (استاندار آذربایجان شرقی)، ایوب بهتاج (مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی) و نمایندگان تبریز و ورزقان در مجلس شورای اسلامی افراد حاضر در این جلسه هستند.

 

در حالی جلسه واگذاری امروز برگزار می‌شود که تراکتور در دیداری حساس باید به مصاف پرسپولیسی برود که حاضر به از دست دادن امتیاز نیست و در مقابل نماینده تبریز نیز به امتیاز این بازی برای بهبود وضعیت خود احتیاج مبرمی دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴