به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۳۲۲۱
تعداد بازدید: ۶۴۴
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
سنگربان جوان و آماده این روزهای کشورمان که در اسپانیا عملکرد خوبی دارد با پشت سر گذاشتن بیماری کرونا حالا آماده حضور در میادین است

به گزارش میدان، هفته گذشته باشگاه پونفرادینا اسپانیا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که 6 نفر از اعضای این تیم مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند. یکی از این نفرات، امیر عابدزاده سنگربان ایرانی تیم پونفرادینا بود، مسئله‌ای که باعث شد تا عابدزاده نتواند تیمش را در هفته بیست و دوم لالیگا 2 همراهی کند.
 
پونفرادینا در غیاب سنگربان ایرانی خود با 2 گل مغلوب اویدو شد؛ اما حالا با گذراندن دوران نقاهت بیماری، وضعیت دروازه‌بان ایرانی در شرایط مناسبی است و او آماده بازگشت به میادین شده است.
 
عابدزاده با توجه به منفی شدن تست کرونایش به تمرینات تیم پونفرادینا بازگشته و خود را برای دیدار هفته بیست و سوم آماده می‌کند.
 
به نظر می‌رسد با توجه به شرایط فنی و آمادگی مطلوب عابدزاده و گذراندن دوران بیماری کرونا، این سنگربان ایرانی، گلر شماره یک پونفرادینا در دیدار خانگی مقابل ساراگوسا خواهد بود؛ دیداری که قرار است 19 دی‌ماه به انجام رسد و عابدزاده نیز فرصت یک هفته‌ای خوبی برای انجام تمرینات آماده‌سازی دارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵