به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۳۲۱۸
تعداد بازدید: ۵۰۱
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
شنیده می شود مهاجم جوان پرسپولیس که این روزها از سوی کادرفنی چندان اعتمادی به او نمی شود از دو تیم اروپایی پیشنهاد دارد.

به گزارش میدان، مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس سال گذشته قرارداد خود را تا سال ۱۴۰۴ با این باشگاه تمدید کرد. این در حالی بود که عبدی که تا سال ۱۴۰۲ با پرسپولیس قرارداد داشت، اما پس از مذاکره با مسوولان این باشگاه و ایجاد تغییراتی در آپشن‌های قراردادش، قرارداد خود را دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد. این کار مانع از جدایی این بازیکن بدون اطلاع باشگاه خواهد شد و در صورت داشتن پیشنهاد باید با رضایت باشگاه و در صورت پرداخت مبلغی رضایت نامه خود را آزاد کرده یا به صورت قرضی از طریق باشگاه به تیم جدیدی برود.

 


مهدی عبدی که مدتی است در پرسپولیس نیمکت نشین شده است سال گذشته نیز با پیشنهادات خوبی از شرق آسیا مواجه شده بود.


مهاجم جوان پرسپولیس در آن مقطع حتی با دو سه پیشنهاد از تیم‌های متمول لیگ برتری مواجه شد. این بازیکن درآن زمان نیمکت‌نشین شده بود و برهمین اساس چند تیم برای جذب مهاجم سرخ‌پوشان با مسئولان این باشگاه تماس گرفتند. با این حال کادر فنی پرسپولیس مخالف جدایی عبدی بود و مهاجم مازندارنی سرخ‌پوشان در پرسپولیس ماندنی شد.

 


عبدی آخرین بار در ترکیب پرسپولیس مقابل تیم ویستا توربین به میدان رفت و اگرچه تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما موفق نشد دروازه این تیم را در جام حذفی باز کند. یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در دو بازی حساس تیمش مقابل دو تیم اصفهانی نیز به عبدی میدان نداد و مهاجم جوان سرخ ها از به عیسی آل کثیر با تجربه ترجیح داده نشد.

 


اینطور که پیداست این مهاجم جوان مازندرانی در دیدار تیمش برابر تراکتور تبریز بار دیگر روی نیمکت خواهد نشست. این درحالیست که مهدی عبدی توانسته در فصل جاری ۴ گل بزند اما ظاهرا کادرفنی پرسپولیس معتقد است او به اندازه کافی نمی‌دود و مدافعان حریف را پرس نمی‌کند. برهمین اساس امید عالیشاه به جای عبدی در خط حمله بازی می‌کند. البته شنیده می‌شود در غیاب عالیشاه مصدوم، مهدی ترابی قرار است در بازی با تیم تبریزی زوج عیسی آل کثیر در خط حمله باشد.

 

 

حال شنیده می شود که یک تیم پرتغالی و یک تیم بلژیکی خواهان جذب مهدی عبدی بهترین گلزن فعلی پرسپولیس شده‌اند. دو پیشنهاد اروپایی برای بازیکنی که هنوز موفق به جلب رضایت سرمربی تیم کنونی اش نشده قطعا هر بازیکنی را وسوسه می کند.

 


با ادامه این روند آیا مهدی عبدی در پرسپولیس می‌ماند و برای پس گرفتن جایگاه خودش باز هم می‌جنگد یا اینکه تصمیم دیگری خواهد گرفت؟

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶