به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۳۱۹۸
تعداد بازدید: ۶۰۱
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
تیم فوتبال سپاهان در رقابت با تیم‌های بالای جدول تا به امروز ناکامی بزرگی را برای خود رقم زده است.

به گزارش میدان، شاگردان محرم نوید کیا لیگ برتر بیست و یکم را خیلی خوب آغاز کردند و برای چند هفته نه تنها در صدر جدول رده بندی قرار داشتند بلکه عدد "یک" در آمار گل‌های خورده آن‌ها خودنمایی می‌کرد. آن یک گل خورده نیز به باخت آن‌ها مقابل ذوب آهن در هفته چهارم مربوط می‌شد اما به یکباره ورق برای طلایی پوشان برگشت.

 

آن‌ها که مقابل مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان، هوادار، تراکتور، فجر سپاسی و نساجی متحمل شکست نشده بودند و تنها تساوی‌شان مقابل تراکتور رقم خورده بود به یکباره مقابل گل گهر همه چیز را واگذار کردند. سپاهان با دریافت ۴ گل از گل گهر نه تنها 3 امتیاز مهم،بلکه آمارِ بهترین خط دفاعی تا هفته هشتم را نیز از دست داد.


البته پس از رای صادر شده کمیته انضباطی علیه گل گهر نیز شرایط برای سپاهان چندان تغییر نکرد و ۳ امتیاز اهدایی به آن‌ها نساخت. محرم نویدکیا هفته نهم مقابل صنعت نفت آخرین پیروزی خود را به دست آورد و حالا ۳ هفته است که رنگ برد را به خود ندیده است.

 

البته نکته مهم این است؛ به جز مس رفسنجان که نخستین رقیب سپاهان در لیگ برتر بیست و یکم بود، طلایی پوشان مقابل هیچ یک از تیم‌های بالای جدول به برتری نرسیده‌اند. گل گهر که پیش از کسر امتیاز در بالای جدول به سر می‌برد، استقلال، پرسپولیس و پیکان تیم‌هایی هستند که سپاهان از کسب پیروزی مقابل آن‌ها ناکام مانده و حالا ۳ هفته پیش روی طلایی پوشان قرار دارد که می‌تواند سرنوشت آن‌ها را در نیم فصل اول رقم بزند.

 

در واقع عیارِ سپاهانِ نویدکیا در فصل بیست و یکم طی بازی‌های این تیم در سه هفته باقیمانده مشخص می‌شود. آن‌ها باید در هفته پیش رو با شهرخودرو بازی کنند که در قعر جدول دست و پا می‌زند و احتمالا کار سختی مقابل این تیم نداشته باشند.

 

اما در هفته چهاردهم و پانزدهم نویدکیا و شاگردانش برای تقابل با فولاد و آلومینیومی باید آماده شوند که در نیمه بالایی جدول به سر می‌برند و آمار در این باره علیه سپاهانی‌ها شهادت می‌دهد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸