به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۳۱۹۶
تعداد بازدید: ۸۲۳
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
کمال کامیابی نیا که در بازی های هفته های نخست لیگ نیمکت نشین بود و رضا اسدی جوان در پست او به میدان می رفت با درخشش در بازی های اخیر پرسپولیس خود را دوباره به یحیی تحمیل کرد.

به گزارش میدان، کمال کامیابی نیا که در بازی های هفته های نخست لیگ نیمکت نشین بود و رضا اسدی جوان در پست او به میدان می رفت با انتقادهای صورت گرفته از اسدی دوباره به ترکیب بازگشت و با درخشش در پرسپولیس خود را دوباره به یحیی تحمیل کرد.

 

کمال پس از حضور ثابت در بازی با سپاهان و ثبت گل سه امتیازی، حالا آماده بازی با تراکتور می‌شود.



هافبک دفاعی شماره 11 پرسپولیس که سابقه گلزنی مقابل تراکتور در تبریز و تهران را دارد، حالا در حالی به استقبال بازی با این تیم خواهد رفت که به نظر توانسته اعتماد یحیی گل‌محمدی را جلب کند و به زوج ثابت سرلک در پست هافبک دفاعی تبدیل شود.
 
کامیابی‌نیا این فصل 393 دقیقه با پیراهن پرسپولیس بازی کرده و متوسط 36 دقیقه حضور به ازای هر بازی لیگ برتر را دارد. این در حالی است که رضا اسدی که بسیار جوان تر از کمال است، یک ساعت بیشتر از او به میدان رفته و حالا اگر یحیی گل‌محمدی دوباره از ترکیب بازی قبلی استفاده کند، کمال با عبور از اسدی، دومین هافبک دفاعی ثابت پرسپولیس در این فصل می‌شود.
 
نکته جالب اینکه یحیی برای 7 بازی متوالی از اسدی استفاده نکرده تا نشان دهد از آمادگی او رضایت ندارد اما در عین حال کمال از زمان بازگشت به مرز 400 دقیقه بازی رسیده و باید دید در مقابل تراکتور چه خواهد کرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵