به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۳۱۶۹
تعداد بازدید: ۸۷۲
شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
برخی از رئیس فدراسیون کشتی به عنوان یکی از کاندیدای احتمالی ریاست کمیته ملی المپیک یاد می‌کنند، درحالیکه به نظر می‌رسد او تنها در یک صورت نامزد انتخابات خواهد شد.

به گزارش میدان، انتخابات کمیته ملی المپیک اگر به تعویق نیفتد، قرار است 17 اسفند ماه به انجام رسد. هنوز ثبت نام از نامزدها انجام نشده و برگزاری 10 انتخابات ورزشی در دی ماه، تاثیر زیادی در مسیر انتخابات کمیته ملی المپیک خواهد داشت.

درحالیکه سیدرضا صالحی امیری در نشست خبری اخیرش تصمیم حمید سجادی برای شرکت در انتخابات را به نقل از او تکذیب کرد، برخی نام علیرضا دبیر را نیز به عنوان یکی از نامزدهای احتمالی مطرح می‌کنند.

حقیقت این است که با توجه به کارهای عمرانی ویژه‌ای که دبیر طی نزدیک به دو سال و نیم حضور در فدراسیون کشتی در مجموعه ورزشی آزادی به سود ورزش ملی ایران انجام داده، به همراه نتایجی که کشتی در آخرین مسابقه جهانی برگزار شده، که مشخصا مربوط به دوره ریاست اوست، به دست آورده، باعث شده تا علیرضا دبیر از جایگاه مستحکمی در ریاست فدراسیون کشتی برخوردار باشد به طوری که به نظر می‌رسد حتی برای انتخابات بعدی فدراسیون کشتی نیز کار دشواری برای ریاست نداشته باشد.

با این وجود شنیده می شود او تنها در یک صورت قصد حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک را دارد و آن اینکه سیدرضا صالحی امیری قصد شرکت در انتخابات را داشته باشد.

او در ماه‌های اخیر به دلائلی از جمله موضوعاتی که در خصوص معرفی 4 عضو انتصابی کمیسیون ورزشکاران از سوی صالحی امیری پیش آمد، روابط تیره وتاری با کمیته ملی المپیک دارد.

البته بعید نیست که همچون دوره گذشته، یک عضو بانفوذ سیاسی ریاست کمیته ملی المپیک را برعهده بگیرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۷