به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۳۱۶۶
تعداد بازدید: ۹۸۸
جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
باشگاه استقلال شرایط پیچیده‌ای را برای دروازه‌بان جدایی صلبش در نظر گرفته است!

به گزارش میدان، با وجود اینکه فرهاد مجیدی در روزهای قبل اعلام کرده بود بازیکنی از استقلال در نیم فصل جدا نمی‌شود اما همچنان سوژه رشید مظاهری و بازی نکردن او در این تیم موضوع داغ این روزهای فوتبال ماست.

 

در این باره در روزهای اخیر این موضوع به گوش می‌رسید که مظاهری قصد دارد در نیم فصل از استقلال جدا شود و حتی از پرسپولیس و سپاهان به عنوان مقاصد احتمالی این گلر نام برده می‌شد!

 

این صحبت مجیدی اما احتمالا باعث ماندن مظاهری در استقلال نخواهد بود چرا که او تصمیم دارد به تیمی برود که بتواند بازی کند نه اینکه مثل این روزها حتی در لیست اسقلال برای بازی هم قرار نگیرد!

 

در این باره حالا خبر جالبی به گوش می‌رسد؛ گفته می‌شود مسئولان باشگاه استقلال با پی بردن به اینکه رشید تصمیم دارد با جدایی از اسقلال به پرسپولیس یا سپاهان برود به گوش او رسانده‌اند که رضایتنامه‌اش را برای این دو باشگاه صادر نخواهند کرد!

 

این اقدام استقلال قطعا برای جلوگیری از تقویت رقبای این فصل خود در راه قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود که البته اقدامی حرفه‌ای هم به شمار می‌رود.

 

مظاهری اما اگر واقعا قصد جدایی داشته باشد و بخواهد قرمزپوش یا زردپوش شود باید قراردادش را با استقلال فسخ کند که این موضوع هم با توجه به قراردادی که بین او و استقلال منعقد شده احتمالا وارد مباحث حقوقی خواهد شد!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴