به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۳۱۶۰
تعداد بازدید: ۹۵۸
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷
عکس مشترک و حضور در مراسم تولد سرمربی سابق تیم ملی کشتی، ظاهرا بهانه صلح و آشتی در کشتی فرنگی خواهد بود.

به گزارش میدان، امروز به بهانه تولد غلامرضا محمدی سرمربی پیشین تیم ملی کشتی که تا بازی های المپیک 2020 توکیو هدایت آزادکاران را برعهده داشت و تیمش با نقره حسن یزدانی و برنز امیرحسین زارع ژاپن را ترک کرد، مراسمی در یکی از کافه های تهران برگزار شد.

چند کشتی گیر هم میهمان این تولد بودند که در بین آنها حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی و دارنده 7 مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک که دوستی نزدیکی با محمدی دارد، به همراه امید نوروزی دیگر قهرمان المپیک 2012 لندن حضور داشتند.

دو قهرمانی که این روزها وارد چالش جدی به خاطر سیستم انتخابی محمد بنا شده بودند. امید نوروزی و جمعی از قهرمانان و مربیان کشتی فرنگی طی روزهای گذشته علیه سرمربی تیم ملی فرنگی مصاحبه های انتقادی داشتند و البته فدراسیون کشتی علاوه بر اینکه پاسخی به انتقادات این عده نداد، طی جلسه ای از محمد بنا برای المپیک 2024 هم برنامه خواست.

اینطور که پیداست بعد از چند روز هجمه علیه بنا و برنامه هایش، صلح در کشتی فرنگی برقرار می شود. البته باید دید این صلح به معنای تغییر برنامه های انتخابی محمد بناست و او زیر بار برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی خواهد رفت یا نه.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵