به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۳۱۵۳
تعداد بازدید: ۵۵۶
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
درحالی‌که در هفته‌های اخیر بارها شایعه تصمیم وزیر ورزش برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک در رسانه‌ها مطرح شده و او در جایی این موضوع را تکذیب نکرده اما امروز شاهد تکذیب نیابتی ماجرا از سوی صالحی امیری بودیم.

به گزارش میدان، در روزهایی که اخبار پیرامون انتخابات کمیته ملی المپیک بسیار است و زمزمه‌های زیادی از حضور مدیران ورزشی و سیاسی در این انتخابات شنیده می‌شود، خبری مطرح شد که تعجب خیلی‌ها را به همراه داشت.

 

به نقل از نزدیکان حمید سجادی عنوان شده که او قصد حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک را دارد، خبری که هرچند در ورزش ایران مسبوق به سابقه است اما آنقدر عجیب و باورنکردنی است که همه به دنبال تایید و یا تکذیب این خبر هستند در این مدت هیچ گاه وزیر ورزش در این باره هیچ اظهار نظری نداشت، هرچند که قطعا خبر به او هم رسیده و اگر خبر اساسا اشتباه بود، آن را تکذیب می‌کرد.

 

حالا در نشست خبری امروز (8 دی) سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به صورت نیابتی خبر حضور سجادی در انتخابات را تکذیب کرده است: «ابتدا باید بگویم سجادی راس ورزش کشور است و باید به سجادی کمک کرد. دوم اینکه در چارچوب اساسنامه هر کسی می‌تواند کاندیدا شود و ارزیابی حقوقی برای حضور افراد در مجمع و کمیته زمانی است که ثبت نام کرده باشند و بر اساس پیشگویی‌ها نمی‌توان قضاوت کرد. در جلسه هفته گذشته با سجادی، وی این موضوع را تکذیب کرد.»

 

رئیس کمیته ملی المپیک هم که گفته شده در انتخابات شرکت نخواهد کرد، در پاسخ به این سوال گفت: «من واقعا برای حضور در انتخابات به تصمیم نهایی نرسیدم و هر موقع به تصمیم نهایی برسم با اهالی رسانه که چهار سال در کنار من بودند آن را مطرح کرده و دلایل حضور و یا عدم حضور را با شما درمیان خواهم گذاشت.»

 

صالحی امیری در دوره فعالیت 4 ساله اش در کمیته ملی المپیک تعامل و ارتباط نزدیکی با رسانه‌ها داشته است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵