به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۳۱۵۱
تعداد بازدید: ۱۱۰۸
چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
کیانوش رستمی در حالی روز گذشته استوری کنایه‌واری خطاب به فدراسیون وزنه برداری در پیج شخصی‌اش منتشر کرد که خودش از سوی افسران ضد دوپینگ مورد سوال قرار گرفته است.

به گزارش میدان، کیانوش رستمی سالهاست به شیوه خودش تمرین می کند. او از یک سال پیش از المپیک ریو زیر بار تمرینات اردویی نرفته و هیچ سرمربی‌ای را در تیم ملی وزنه برداری ایران در حدی ندانسته که بخواهد طبق برنامه‌های او تمرینات و حضورش در مسابقات را دنبال کند.

 

وقتی او با این شیوه قهرمان المپیک 2016 ریو شد، فکرش این بود که قطعا برنامه‌های خودش درست است و دیگر هرگز زیر بار برنامه دیگری نرفت. فدراسیون هم که قبلا این اجازه را به کیانوش داده بود که خودش در مورد همه چیزش تصمیم گیری کند، دیگر حریف او نشد.

 

البته که نتایج هم رفته رفته خراب و خراب‌تر شد و کار به جایی رسید که او حتی در مسابقات ساده‌ای چون قهرمانی آسیا هم با انتخاب‌های اشتباهش نتوانست به چیزی که می‌خواهد برسد و درنهایت هم سهمیه المپیک 2020 توکیو را از دست داد.

 

کیانوش رستمی درست از زمانی که فدراسیون وزنه‌برداری از او خواست مثل سایر وزنه‌برداران زیر بار تمرینات اردویی و برنامه‌های سرمربی تیم ملی برود، رابطه‌اش با فدراسیون تیره و تار شد.

 

به تازگی افسران ضد دوپینگ برای انجام نمونه‌گیری از وزنه بردارانی که نام‌شان در حوضچه دوپینگ وادار قرار دارد، به ایران آمده و خواستار انجام نمونه‌گیری از این نفرات شده‌اند.

 

آنها وقتی دیدند که کیانوش رستمی در تهران و اردوی تیم ملی ایران نیست، خواستار اعلام محل دیگری برای انجام تست‌گیری از رستمی شدند که قهرمان المپیک اعلام کرد در کرمانشاه حضور دارد اما زمانی که افسران ITA به کرمانشاه رفتند او در منزل نبود!

 

این موضوع طی نامه‌ای به فدراسیون ایران اعلام شده است. هرچند با یک بار نبودن در محل تست گیری، رایی علیه ورزشکار صادر نمی‌شود و به دادن اخطار بسنده خواهد شد اما این احتمال وجود دارد که سه ماه دیگر دوباره ماموران ITA در ایران حضور پیدا کرده و بخواهند از رستمی تست بگیرند و اگر بار دوم هم او تست ندهد، در تکرار سوم این ماجرا منجر به محرومیت این ورزشکار خواهد شد.

 

در شرایطی که کیانوش رستمی خودش از دادن تست دوپینگ خودداری کرده، او روز گذشته در پیج اینستاگرامی‌اش کنایه‌وار با اشاره به خبری که اخیرا اعلام شده و طبق آن «اگر دوپینگی‌های کشوری در 18 ماه منتهی به المپیک 2024 پاریس به سه نفر برسد، آن کشور از حضور در المپیک محروم خواهد شد.» نوشته است: «واقعا متاسفم بعد بگین چرا نمیشه تیم کامل فرستاد المپیک... یا اینکه اصلا نمیشه تیم فرستاد المپیک»!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۳