به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶
۳۱۴۲
تعداد بازدید: ۶۰۱
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
دومین مرحله از اردوی تیم ملی آزاد درحالیکه از امروز (7 دی) آغاز می شود که محمد بنا همچنان تصمیمی برای برپایی اردو برای شاگردانش ندارد.

به گزارش میدان، شاگردان پژمان درستکار از 25 آذر تا 3 دی اردوی تمرینی، تفریحی و زیارتی خود را در کشور عراق برگزار کردند. علاوه بر 10 ملی پوش ایران در جهانی نروژ، برادران فیروزپور، مجید داستان و احمد جوان در این اردو تیم ملی را همراهی کردند.

 

در بازگشت ملی پوشان از عراق، حالا دور جدید تمرینات این تیم برای کشتی گیرانی که از شرکت در جام تختی معاف هستند، از امروز (سه شنبه) در کمپ تیم های ملی تشکیل خواهد شد.

 

علیرضا سرلک، محمد نخودی، حسن یزدانی، کامران قاسمپور، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع 6 مدال آور ایران در جهانی 2021 هستند که طبق چرخه انتخابی تیم ملی، از شرکت در مسابقات قهرمان کشوری که 23 و 24 دی ماه قرار است در گرگان برگزار شود، معاف هستند.

 

امیرمحمد یزدانی نایب قهرمان وزن 65 کیلوگرم جهان نیز مجوز غیبت در این رقابت‌ها را در اختیار داشت اما به خاطر تغییر وزن، باید کارش را از مسابقات کشوری آغاز کند.

 

اردوی دوم تیم ملی آزاد برای 6 کشتی گیری که در قهرمان کشوری غایب هستند برگزار می‌شود. دلیل برپایی دو مرحله اردو برای آزادکاران، در پیش بودن مسابقه دوستانه با تیم آمریکا در روز 23 بهمن است.

 

به نظر می‌رسد اردوی سوم این تیم نیز در پایان مسابقات قهرمان کشوری با حضور سایر نفراتی که در مسابقه با آمریکا تیم ملی را همراهی خواهند کرد، تشکیل خواهد شد.

 

تیم ملی فرنگی که برنامه‌هایش به طور کلی از تیم آزاد متفاوت است، بعد از بازگشت از نروژ هیچ اردویی برگزار نکرده و تا اسفند ماه نیز قرار به تشکیل اردو نیست.

 

اینطور که اعلام شده شاگردان محمد بنا بعد از برگزاری مسابقات جام تختی به اردوی آسیایی خواهند رفت.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۰