به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۱
۳۱۳۹
تعداد بازدید: ۱۳۷۰
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
دو باشگاه پر طرفدار پرسپولیس و استقلال به ترتیب به وزارت اقتصاد و صمت واگذار شدند.

به گزارش میدان، بحث حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به دلیل نداشتن مجوز حرفه ای در حال حاضر مهم ترین بحث فوتبال کشورمان است. دو تیمی که برای دریافت مجوز آسیایی و شرکت در نسخه آتی ACL ۲۰۲۲ با مشکلات بزرگی نظیر مالکیت مشترک، بدهی‌ها به بازیکنان داخلی و خارجی و مسائل مربوط به حسابرسی و مالیاتی روبرو بودند.

 


چند روز پیش بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به این دو باشگاه، خواستار شفاف سازی بیشتر در این زمینه شد، این دو تیم مدارکی را برای AFC ارسال کردند که کمیته صدور مجوز حرفه ای نیز در این نامه ایرادات خود را مطرح کرد و ۵ روز به سرخابی‌ها زمان داد تا مشکلات خود را حل کرده و مدارک و دفاعیات جدید را مجددا بارگذاری کنند. اصلی ترین بحثی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به استقلال و پرسپولیس ایراد گرفته بود بحث مالکیت مشترک بود. وزارت ورزش و جوانان به عنوان مالک و رئیس مجمع این دو تیم بزرگ پایتخت به دنبال حل مشکلات پیش آمده بود تا بتواند با واگذاری مالکیت دو تیم، مانع از حذف آنها از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود. با وجود اینکه چندی پیش مسئله مجمع مشترک دو باشگاه برای ورود به فرابورس حل و هر کدام صاحب مجمع جداگانه‌ای شدند، اما بحث مالکیت آنها همچنان در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داشت تا پس از واگذاری در فرابورس این موضوع نیز حل شود. با این حال با واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس به وزارت اقتصاد و دارایی و باشگاه استقلال به وزارت صنعت، معدن و تجارت این موضوع حل شده و به اطلاع کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده است.

 


بلافاصله بعد از واگذاری این باشگاه به وزارت اقتصاد و دارایی، صدای هواداران این تیم را درآمد. ماجرا اینجاست که احسان خاندوزی وزیر اقتصاد یک فرد فوتبالی و البته به شدت استقلالی است. خاندوزی حتی در مصاحبه ای از عشق و علاقه اش به استقلال و اینکه از بچگی برای دیدن بازی‌ها و تشویق تیم محبوبش به استادیوم می‌رفته، صحبت کرده است. مصاحبه‌ای که بارها بین پرسپولیسی‌ها دست به دست شده و آن‌ها از این مصاحبه به عنوان سند استقلالی بودن وزیر اقتصاد استفاده می‌کنند.

 

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰
هر دم از این باغ بری میرسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰
وزیر اقتصاد بارها گفته استقلالی هستش اما چرا پرسپولیس رو به ایشان دادند؟
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۵