به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۳۱۲۸
تعداد بازدید: ۷۳۷
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بعد از آنکه حکم ابقایش را در مجمع فوق‌العاده این فدراسیون گرفت، از پستش در کشتی استعفا کرد.

به گزارش میدان، نصیرزاده خیلی دوست داشت ریاست یک فدراسیون را برعهده بگیرد. او سالها به دنبال این مسئله بود که در انتخابات فدراسیون کشتی شرکت کند و عجیب اینکه حتی بیشتر از حمید بنی‌تمیم که سالها دبیر و نایب‌رئیس فدراسیون رسول خادم بود و پیش از بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی بود، در انتخابات کشتی رای آورد و همراه با علیرضا دبیر به دور دوم رفت.

 

تلاش و رایزنی او در دور اول رای گیری نتیجه بخش بود اما او مقابل دبیر کم آورد. رئیس جدید فدراسیون هم که ارتباط‌گیری موثر نصیرزاده را داده بود، ریاست سازمان لیگ کشتی را به او داد و البته همین خصوصیت نصیرزاده باعث شد او سروصدای زیادی در کشتی و لیگش به پا کرده و اسپانسرهای زیادی را به فدراسیون کشتی بیاورد. 

 

او در این فاصله در انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش و اندام هم شرکت کرد و به عنوان رئیس انتخاب شد. نصیرزاده به خاطر حاشیه‌های پیرامون فدراسیونش، روز 5 دی در مجمع فوق‌العاده که به درخواست جمعی از اعضای مجمع تشکیل شده بود، حاضر شد و درنهایت با لابی‌ای که پیش از جلسه انجام داده بود، تعداد منتقدانش را کاهش داده و توانست باز هم از مجمع برای ادامه کارش رای اعتماد بگیرد.

 

بلافاصله بعد از ابقای نصیرزاده در بدنسازی، او امروز استعفایش از ریاست سازمان لیگ کشتی را به علیرضا دبیر تقدیم کرد. اینطور که پیداست علاوه بر اینکه این اواخر روابط دبیر و نصیرزاده تیره و تار شده بود، همچنین یکی از شروط مجمع بدنسازی برای نصیرزاده، استعفا از کشتی و تمرکز روی برنامه‌های فدراسیون بدنسازی بود.

 

مجمع بدنسازی معتقد بود که نصیرزاده با دو هندوانه را با یک دست بلند کرده و در انجام امور هر دو فدراسیون موفق نبوده است. حالا او یکی از این دو هندوانه را به زمین گذاشته، به امید آنکه حاشیه‌های بدنسازی تمام شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵