به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۳۱۲۳
تعداد بازدید: ۴۸۱
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۲
در ماه جاری قرار است انتخابات 10 فدراسیون ورزشی برگزار شود، اگر انتخابات این فدراسیون‌ها در موعد مقرر به انجام نرسد، انتخابات کمیته ملی المپیک نیز در مسیر تعویق قرار خواهد گرفت.

به گزارش میدان، ماه دی، ماه انتخابات ورزش است. طبق چیزی که پیش از این وزارت ورزش اعلام کرده، طی روزهای 10 تا 22 دی ماه قرار است انتخابات 10 فدراسیون ورزشی برگزار شده و این فدراسیون‌ها که اکنون با سرپرست اداره می‌شوند، رئیس خود را بشناسند.

 

در ادوار گذشته کمتر پیش می‌آمد که انتخابات یک فدراسیون درست چند روز پس از پایان دوره 4 ساله رئیس به انجام رسد اما این بار با توجه به در پیش بودن انتخابات کمیته ملی المپیک و اینکه بخشی از اعضای رای‌دهنده در مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک را روسای فدراسیون‌ها تشکیل می‌دهند و سرپرست‌ها اجازه شرکت در رای‌گیری را ندارند، برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است.

با این وجود شرایط به گونه‌ای پیش می‌رود که احتمال عدم برگزاری انتخابات‌های اعلام شده در تاریخ مقرر وجود دارد چراکه گفته می‌شود دعوتنامه اعضای مجمع در برخی رشته‌ها هنوز برای آنها ارسال نشده و همچنین هنوز لیست تایید صلاحیت کاندیداها در برخی رشته‌ها رسما اعلام نشده است.

 

اکنون فدراسیون‌های ورزش دانش‌آموزی، کبدی، تکواندو، بوکس، بسکتبال، تیراندازی، اسکیت، ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، کوهنوردی و شنا در نوبت برگزاری انتخابات هستند.

 

همانطور که پیش از این نیز گفته شد، برخی درصدد تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک هستند و تعویق انتخابات این 10 فدراسیون ورزشی یکی از راه‌هایی است که به خواسته آن عده تحقق خواهد بخشید.

 

همچنان نیز وزیر ورزش هیچ صحبتی در تایید یا تکذیب حضورش در انتخابات کمیته ملی المپیک نداشته است.

 

در نخستین گام خبر از تعویق مجمع انتخاباتی فدراسیون نابینایان و کم بینایان آمد، مجمعی که قرار بود 11 دی برای معرفی رئیس جدید تشکیل جلسه دهد.

 

انتخابات سه فدراسیون کوهنوردی، دانش‌آموزی و کبدی هم قرا است 12، 13 و 14 دی به انجام رسد و طبق اعلام قبلی وزارت ورزش تکواندو، بوکس و بسکتبال هم طی روزهای 15، 18 و 19 دی باید انتخابات‌شان برگزار شود.

 

شنا، تیراندازی و اسکیت هم آخرین فدراسیون‌هایی هستند که 20، 21 و 22 دی باید انتخابات‌شان به انجام رسد.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۴