به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۳۱۲۰
تعداد بازدید: ۱۱۰۸
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
هواداران تیم فوتبال ذوب آهن با فعالیت در صفحات مجازی به دنبال بازگشت ۳ نفر به ذوب آهن هستند.

به گزارش میدان، تیم فوتبال ذوب آهن در فصل جاری با هدایت مهدی تارتار پا به میادین گذاشت، اتفاقی که پیش‌بینی می‌شد برای سبزپوشان اصفهانی بد تمام نشود و بتوانند روز‌های بهتری را نسبت به فصل گذشته سپری کنند. علی رغم این باور، مهدی تارتار نتوانست آن طور که باید به موفقیت ذوب آهن کمک کند و با گذشت ۱۱ هفته از لیگ برتر سهم سبز پوشان اصفهانی تنها ۱۱ امتیاز بوده است، میانگین ۱ امتیاز در هر بازی!

 

این آمار گرچه در هر ابعادی ضعیف به نظر می‌رسد اما طرفداران ذوب آهن که شمار آن‌ها زیاد هم نیست بر این باور هستند که ۳ نفر می‌توانند این باشگاه را از شرایط فعلی نجات دهند؛ سعید آذری، قاسم حدادی‌فر و مهدی رجب‌زاده.

 

حقیقت این است که شرایط ذوب‌آهن همیشه در سال‌های مدیریتی سعید آذری بهتر از دوران نبودن او بوده است اما در دوره آخر مدیریت او به نظر می‌رسید هیات مدیره علاقه چندانی به حضور وی ندارند و اختلافات در سطح بالایی قرار داشت.


قاسم حدادی‌فر نیز دین خود را به ذوب آهن تا آخرین روز‌های حضورش ادا کرده است. سنی که او از فوتبال خداحافظی کرد را فوتبالیست‌های زیادی تجربه نمی‌کنند با این حال ۳ مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی آن چیزی نبود که او بخواهد به خاطرش از فوتبال خداحافظی کند و به گفته حدادی‌فر، او قصد داشت یک فصل دیگر بازی کند. شایعاتی درباره اختلاف او را مهدی تارتار نیز به گوش می‌رسید که با تکذیب سرمربی ذوب آهن همراه شد. به هر روی بازگشت او نیز به تیم در شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسید.

 

مهدی رجب زاده اما همیشه محبوب بوده است؛ کِی و کجا تفاوتی ندارد . او نیز با توجه به سال‌ها زندگی سالم توانست تا ۴۰ سالگی به فوتبال ادامه دهد. رجب‌زاده هدایت تیم قشقایی شیراز را بر عهده داشت و پس از بازی با مس کرمان از سمت خود استعفا کرد تا جدایی او سبب شود شایعه مذاکره با ذوب آهن به میان آید و او را جانشین مهدی تارتار بدانند اما مدیران ذوب آهن این مهم را تکذیب کردند.

 

حال باید دید از میان سه نفری که برخی خواهان بازگشت آن‌ها به ذوب آهن هستند کسی کاندیدای واقعی خواهد شد یا خیر.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰
ذوب آهن را از دست تارتار نجات بدید
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵