به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۳۱۱۴
تعداد بازدید: ۱۰۱۱
دوشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
از ابتدای فصل 22-2021 تا به حال، 574 گل در سری آ به ثمر رسیده که این لیگ را در صدر جذاب ترین رقابت فوتبالی جای می‌دهد.

به گزارش میدان، پیش از آغاز باکسینگ دی در فوتبال انگلستان، داده‌های آماری حکایت از اختلاف فاحش سطح اول فوتبال ایتالیا با سایر لیگ‌های معتبر اروپایی از حیث به ثمر رسیدن گل در طول مسابقات دارند.

 

از ابتدای فصل تا به حال، در مسابقات سری آ 574 مرتبه توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که این عدد برای لالیگای اسپانیا، 455 است. اختلاف فاحش و 120 واحدی برای لیگی که پر بیننده ترین رقابت فوتبالی جهان، الکلاسیکو را در خودش جای داده بود.

 

لوشامپیونه فرانسه با به ثمر رسیدن 531 گل در رده دوم قرار دارد و بوندسلیگا نیز به لطف حضور بایرن مونیخ در این لیگ، با 473 گل در رده سوم ایستاده است. موضوعی که صد البته با آغاز باکسینگ دی در فوتبال انگلستان، لیگ برتر را فقط با به ثمر رسیدن 3 گل بیشتر، بالاتر از بوندسلیگا جای خواهد داد. لالیگا نیز همانگونه که عنوان شد، در قعر لیست قرار گرفته است.

 

حالا نه دیگر لالیگا به جذابی گذشته است و نه الکلاسیکو پر بیننده‌ترین رقابت فوتبالی. کافی است به سال‌های 2010 تا 2014 فلاش‌بک بزنیم. زمانی که علاوه بر ستارگان متعدد در مستطیل سبز، مربیان بزرگی همچون ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا روی نیمکت دو تیم می‌نشستند. زمانی که بینندگان تلویزیونی نمی‌توانستند از فرط جذابیت، پلک روی هم بگذارند. لالیگا با قوانین سخت‌گیرانه‌اش، دست به خودکشی زد. حالا نه دیگر بزرگترین بازیکنان جهان به بازی در اسپانیا رغبت دارند و نه بهترین مربیان جهان، رقابت در لالیگا را به لیگ برتر انگلیس و سری آ ترجیح می‌دهند.

 

در عوض، سری آ بازگشته است؛ همان رقابت جذابی که در اوایل هزاره سوم، چشم هر فوتبال دوستی را به خود خیره می‌کرد. بازی‌های جذاب، پر گل، سرشار از حرکات تکنیکی و در نهایت، پر بیننده. اینتر میلان در صدر جدول 49 گل به ثمر رسانده است و آث میلان با 40 گل زده در رده دوم قرار دارد. این درحالی است که ثمره 18 بازی برای سه‌ویا تیم رده دوم جدول لالیگا فقط 29 گل بوده است.

 

با این وجود، با قاطعیت می‌توان در رابطه با بازگشت سری آ جذاب پس از یک دهه درجا زدن صحبت کرد. اگرچه کابوس کلچوپولی برای ایتالیایی‌ها هنوز هم تمام نشده است اما کم کم، ایتالیایی‌ها بازمی‌گردند. ثمره چنین لیگ پویا و جذابی، قهرمانی تیم ملی فوتبال ایتالیا در یورو بود. تازه در میانه‌های راه هستیم. کورس جذاب قهرمانی در سری آ و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست ندهید.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶