به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۷
۳۰۹۹
تعداد بازدید: ۷۱۸
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
مالک متمول سالرنیتانا فقط یک هفته برای واگذاری مالکیت تیمش زمان دارد و در غیر این صورت، از جدول مسابقات حذف خواهد شد.

به گزارش میدان، بحران در اردوی سالرنیتانا، مفهوم جدیدی پیدا کرده و این تیم شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند. پس از آنکه سالرنویی‌های جنوب ایتالیا پس از 23 سال موفق به کسب جواز حضور در سطح اول فوتبال ایتالیا شدند، زمزمه‌هایی مبنی بر عدم اجازه این تیم برای حضور در سری آ به گوش می‌رسید اما در نهایت، این اتفاق به طور موقت رخ داد و حالا خطرِ حذف از جدول مسابقات، بیش از پیش این تیم را تهدید می‌کند.

 

کلودیو لوتیتو، مالک 64 ساله این تیم است که بیشتر نامش به سبب دست داشتن در رسوایی‌های بزرگ کلچوپولی 2006 با لاتزیو مطرح می‌شود. او همزمان مالکیت آبی‌های پایتخت را نیز تجربه می‌کند و علیرغم مواجه شدن با محرومیت‌های فراوان در فوتبال ایتالیا، اکنون قانون جدیدی را زیر پا گذاشته و بعید به نظر می‌رسد آینده روشنی پیش روی تیم جدیدش یعنی سالرنیتانا باشد. طبق قوانین فوتبال ایتالیا، مالکیت دو تیم در یک سطح از برگزاری مسابقات فوتبال، نمی‌تواند یکسان باشد و به دلیل جلوگیری از احتمال تعیین نتایج دیدارها خارج از مستطیل سبز، لوتیتو می‌بایست سهام یکی از تیم‌هایش را پیش از آغاز فصل جدید به فروش برساند. قانونی که در سطح اول فوتبال آلمان، انگلستان و اسپانیا نیز برقرار است.

 

آغاز شمارش معکوس در فوتبال ایتالیا؛ سری آ 19 تیمه می‌شود؟

 

اما با توجه به پایان مهلت فروش سهام و عدم به فروش رساندن سهام باشگاه‌ها، حالا مسابقات فوتبال در ایتالیا نیز یکی پس از دیگری به تعویق می‌افتند و کاملاً بعید است در چنینی شرایطی، خریدار مناسبی برای سالرنیتانا پیدا شود. قطعاً لوتیتو قصد فروش لاتزیو را نخواهد داشت و در همین حال، با پایان سال میلادی، سالرنیتانا از جدول مسابقات سری آ حذف خواهد شد؛ مگر آنکه ماکل متمول این تیم چاره‌ای بیاندیشد.

 

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز تایید کرد که آخرین مهلت سالرنیتانا برای یافتن خریدار جدید 31 دسامبر است و در غیر این صورت از اول ژانویه، این باشگاه از سری آ اخراج خواهد شد. گراوینا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: "اگر سالرنیتانا تا 7 روز آینده خریدار جدیدی پیدا نکند، این تیم با آغاز سال جدید میلادی از سری آ خارج خواهد شد. من امیدوارم که سالرنیتانا یک خریدار جدید این چند روز پیدا کند و باور دارم که امکانش هنوز هم وجود دارد. احترام من برای شهر سالرنو و هواداران این تیم، همچنان پابرجاست. من می توانم به یک شهر بزرگ امید داده اما نمی‌توانم قولی برای حذف نشدن تیمشان از جدول مسابقات به آنها بدهم."

 

آغاز شمارش معکوس در فوتبال ایتالیا؛ سری آ 19 تیمه می‌شود؟

 

اگر سالرنیتانا از سری آ حذف شود، تمامی نتایج این تیم حذف شده و نیم فصل دوم مسابقات با 19 تیم ادامه پیدا خواهد کرد. سالرنیتانا اکنون با کسب 8 امتیاز از 18 بازی، قعر نشین جدول است.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۵