به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۷
۳۰۸۴
تعداد بازدید: ۱۴۰۴
شنبه ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
در طول یک دهه اخیر، ۷ مرتبه تیمی که در روز کریسمس صدر نشین لیگ برتر بوده، در نهایت به عنوان قهرمانی نیز رسیده است.

به گزارش میدان، با فاصله گرفتن از سایر مدعیان، منچستر سیتی حالا به صدر جدول لیگ برتر انگلستان تکیه زده و با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، لیورپول، 3 امتیاز فاصله دارد. از طرفی، بررسی صدرنشینان لیگ برتر انگلستان در روزهای کریسمس، نشان می‌دهد می‌توان به قهرمانی سیتیزن‌ها امیدوار بود.

 

در طول تاریخ یک دهه اخیر لیگ برتر انگلستان، 7 مرتبه تیمی که در روز کریسمس صدرنشین بوده، در نهایت عنوان قهرمانی را نیز از آن خود کرده و در این میان، 3 مرتبه از قهرمانی‌های منچستر سیتی، همراه با صدرنشینی آنها در روز کریسمس بوده است. آیا فصل جاری، با وجود صدرنشینی منچستر سیتی، این عدد به 4 افزایش پیدا خواهد کرد؟ شواهد و آمار که اینگونه می‌گوید.

 

در فصل 12-2011، با گل رویایی سرخیو آگوئرو و تحت هدایت روبرتو مانچینی، سیتیزن‌ها در ثانیه پایانی جام را از چنگ رقیب همشهری بیرون کشیدند تا پس از 44 سال، قهرمانی در سطح اول فوتبال انگلستان را تجربه کنند. این درحالی است که کریسمس 2011، آنها صدرنشین جدول بودند و سال میلادی را با صدرنشینی به پایان رسانده بودند.

 

با بررسی صدرنشینان تاریخ لیگ برتر انگلیس در روز کریسمس، باید منچستر سیتی را قهرمان این فصل بدانیم

 

سال بعد، این منچستر یونایتد بود که صدرنشینی در روز کرسیسمس را تجربه کرد و شاگردان سر الکس فرگوسن، در انتهای فصل نیز جام قهرمانی لیگ برتر را برای بیستمین مرتبه بالای سر بردند. قهرمانی که آنها را تبدیل به اولین تیم تاریخ لیگ برتر انگلستان تبدیل می‌کرد که تعداد قهرمانی‌هایش وارد دهگان سوم می‌شود.

 

فصل 14-2013، اگرچه با صدر نشینی آرسنال در روز کریسمس همراه بود اما توپچی‌های لندن ناگهان در سال جدید میلادی، در سراشیبی سقوط قرار گرفتند و فصل را در رده چهارم و با اختلاف 7 امتیازی نسبت به صدر جدول به پایان رساندند. سیتیزن‌ها قهرمان آن فصل لقب گرفتند و این اولین و تنها قهرمانی منچستر سیتی در طول دهه بود که با صدرنشینی در روز کریسمس جشن گرفته نمی‌شد.

 

فصل بعد، قهرمانی با سناریوی مشابه سهم آبی‌های لندن شد. چلسی بر خلاف تیم همشهری موفق شد صدرنشینی در روز کریسمس را با قهرمانی در پایان فصل به پایان برساند و این درحالی است که دو فصل بعد نیز آنها شرایط مشابهی را تجربه کردند اما این مرتبه، تحت هدایت آنتونیو کونته و نه ژوزه مورینیو.

 

در میان دو قهرمانی چلسی، یک استثنا رخ داد. استثنایی که در کمال شگفتی، سفر غیر ممکن لستر سیتی را با قهرمانی در لیگ برتر همراه کرد. سالی که از چمپیونشیپ به لیگ برتر صعود کردند، در روز کریسمس منچستر سیتی به صدر جدول تکیه زده بود اما با آغاز سال جدید میلادی، معجزه در اردوگاه روباه‌ها اتفاق افتاد و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر بردند.

 

از سال 2017 تا 2019، منچستر سیتی دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر را تجربه کرد و این قهرمانی‌ها نیز با صدرنشینی آنها در روز کریسمس همراه بود. سال بعد، این نوبت یورگن کلوپ بود که در رقابت با دیگر تئوریسین فوتبال انگلستان، هم صدرنشینی در روز کریسمس را تجربه کند و هم قهرمانی در پایان فصل را. قهرمانی که به حسرت 30 ساله لیورپولی‌ها پایان داد و جام را به آنفیلد برد.

 

با توجه به آنچه که گفته شد، امسال هم به نظر می‌رسد باید منچستر سیتی را قهرمان لیگ برتر انگلستان بدانیم. پپ گواردیولا نشان داده راه قهرمانی در لیگ برتر را از بر است و اگر فاصله‌اش با دیگر مدعیان به 4 برسد، هرگز جام را به تیم‌های دیگر تحویل نخواهد داد؛ خواه این فاصله در هفته پنجم ایجاد شود و خواه در هفته سی و هفتم! به عبارتی دیگر، در طول فصل اگر منچستر سیتی تحت هدایت پپ فاصله امتیازی‌اش با سایر مدعیان به 4 برسد، سیتیزن‌ها جام را در انتهای فصل به خانه می‌برند. به خصوص آنکه دو مرتبه صدرنشینی تیمش در روز کریسمس نیز با قهرمانی در پایان فصل همراه بوده است.

 

با بررسی صدرنشینان تاریخ لیگ برتر انگلیس در روز کریسمس، باید منچستر سیتی را قهرمان این فصل بدانیم

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۱