به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۳۰۸۰
تعداد بازدید: ۷۴۱
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
با نظر سرمربی تیم استقلال، هر کسی مصاحبه کند یا در فضای مجازی باشد جریمه می‌شود!

به گزارش میدان، گفته می‌شود فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به بازیکنانش هشدار داده هر بازیکنی بدون هماهنگی اظهارنظری در فضای مجازی پیرامون مسائل فوتبال داشته باشد یا مصاحبه‌ای انجام دهد با جریمه‌ای سنگین مواجه خواهد شد.

 

البته این برای نخستین بار نیست که مجیدی چنین تصمیم سخت‌گیرانه‌ای اعمال می‌کند اما گویا پس از بازی استقلال مقابل نود ارومیه مجیدی به شدت از عملکرد فنی بازیکنانش گلایه دارد و به همین دلیل آنها را تنبیه کرده تا چنانچه فعالیتی بدون هماهنگی داشته باشند با آنها برخورد کند.

 

گویا مجیدی روی فعالیت بازیکنانش در شبکه‌های اجتماعی هم به شدت حساس شده و به آنها اعلام کرده چنانچه برای کادر فنی مسجل شود بازیکنی خارج از ساعت معمول در شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های پرمخاطب حضور دارد و از زمان استراحت خود به درستی استفاده نمی‌کند با جریمه رو به رو خواهد شد.

 

سرمربی استقلال نگران است در صورت تغییر رای کمیته انضباطی و کسر دو امتیاز تعلق گرفته به استقلال بابت بازی گل‌گهر و سقوط در جدول رده بندی با عدم تمرکز بازیکنان دوباره امتیاز از دست بدهد و مجبور شود دوباره فشار منتقدان را تحمل کند به همین دلیل سخت گیری‌های را تشدید کرده است.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶