به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۹
۳۰۵۸
تعداد بازدید: ۶۲۶
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
گویا سیرجانی‌ها قید شکایت به فیفا و CAS را می‌زنند!

به گزارش میدان، گویا مدیران ارشد کارخانه گل‌گهر سیرجان پس از دریافت رونوشتی از گزارش پلیس فتا در خصوص ایمیل‌های جعلی در ماجرای بازیکن گابنی تصمیم جدیدی در این ارتباط گرفته‌اند.

 

پس از صدور حکم جنجالی کمیته انضباطی علیه باشگاه گل‌گهر سیرجان برخی مشاوران حقوقی شناخته شده در فوتبال ایران به مدیران این باشگاه پیشنهاد دادند در صورتی که این حکم تغییر پیدا نکرد ماجرا را از طریق نهادهای بین المللی فوتبال پیگیری کنند.

 

اما گفته می‌شود توصیه‌های مدیران بالادستی باعث شده آنها فقط از طریق ارکان قضایی فوتبال این ماجرا را پیگیری کنند و در صورتی که نتیجه مورد نظر آنها به دست نیامد موضوع را از طریق نهادهای بین المللی پیگیری نکنند.

 

اما سؤال اینجاست که چرا چنین تصمیمی اخذ شده است؟ گویا ارسال محرمانه رونوشتی از گزارش مفصل پلیس فتا برای مدیران ارشد این مجموعه و برخی مدیران مرتبط با این بخش در وزارت صمت باعث شده برای جلوگیری از تبعات بعدی آنها بدون مقاومت رای صادره را بپذیرند تا آبروریزی به مجامع بین المللی کشیده نشود.

 

اما مسوولان اجرایی باشگاه با این نظریه کاملا مخالف هستند و معتقدند در این ماجرا نباید سکوت کرد و با ارسال لایحه اعتراضی به فیفا و دادگاه عالی ورزش می‌توان رای صادره را تغییر داد اما مدیران این باشگاه آب پاکی را روی دست مخالفان ریختند و تاکید کردند اگر استیناف هم حکم کمیته انضباطی را تائید کند محال است آنها از طریق مراجع بین المللی خواستار بازنگری در این رای انضباطی شوند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۹