به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۸
۳۰۳۸
تعداد بازدید: ۱۵۵۳
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۱
علی ارسلان بعد از ناامیدی از رسیدن به دوبنده تیم ملی فرنگی، دوتابعیته شده و از این پس ضمن اینکه در رفت وآمد بین بلگراد و آمل خواهد بود، برای تیم ملی صربستان کشتی خواهد گرفت.

به گزارش میدان، ارسلان دل پری از محمد بنا دارد اما ترجیح می‌دهد بدون حاشیه‌سازی مسیری جدیدی را که آغاز کرده را پیش ببرد.

 

این فرنگی کار آملی که در فینال لیگ، کشتی فوق العاده‌ای با محمدرضا مختاری ملی پوش ایران در جهانی نروژ گرفت و این حریف را شکست داد، اکنون در صربستان به سر می‌برد.

 

او علاوه بر حقوق ماهیانه، براساس رنگ و کیفیت مدال نیز از صربستانی‌ها پاداش دریافت خواهد کرد. ضمن اینکه هزینه اسکان و تمرینات و ... نیز بر عهده فدراسیون کشتی صربستان خواهد بود.

 

نکته جالب توجه اینکه طبق قانون علی ارسلان در سه سال اخیر نباید در عضویت تیم ملی ایران بوده باشد. او در هیچ میدان قاره‌ای، جهانی و المپیک در تیم بنا جا نداشته اما همراه با تیم ایران به تورنمنت بین المللی رفته است.

 

این مسئله هم با نفوذ صربستانی‌ها در اتحادیه جهانی و حمایتی که همیشه از نناد لالوویچ دریافت می‌کنند، حل شده است.

 

صربستان زادگاه لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی است و همکاری مشترک زیادی بین فدراسیون کشتی این کشور و لالوویچ در بحث کشتی در سال‌های اخیر حکمفرما بوده است.

 

اینطور که پیداست علی ارسلان دو تابعیته شده و در رفت و آمد به ایران خواهد بود. یکی از بندهای مهم قرارداد این کشتی گیر با صربستانی‌ها قاعدتا این خواهد بود که با کشتی گیر رژیم اشغالگر قدس کشتی نگیرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵