به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۳۰۳۰
تعداد بازدید: ۶۲۵
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
علی مرادی گفته بود دو فرش دارد و می‌خواهد آن‌ها را برای اعزام تیم ملی وزنه‌برداری به مسابقات قهرمانی جهان بفروشد چرا که وزیر ورزش برای حل مشکلات اعزام این تیم، به رئیس فدراسیون وقت ملاقات نداده بود.

به گزارش میدان، تیم ملی وزنه‌برداری برای اعزام به تاشکند ازبکستان با مشکلات زیادی مواجه شده بود. علی مرادی مصاحبه کرد که آنها برای اعزام تیم با مشکل ارزی مواجه هستند و البته درخواست‌شان از وزیر ورزش، مشکلی را حل نکرده است. رئیس فدراسیون حتی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که دو فرش دارد و حاضر است برای اعزام تیم به قهرمانی جهان، آنها را بفروشد!

 

دکتر داود باقری نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری نیز در توضیح این مشکلات مالی به میدان گفت: «ما از وزارت ورزش خواستیم که با توجه به مشکلات مالی ، بودجه ما تا پایان سال 1400 را تسویه کنند. یعنی درواقع پول خودمان را خواسته بودیم. این درحالی بود که پیش از اعزام هم مطمئن بودیم تیم در یکی از سکوهای اول تا سوم قرار می‌گیرد. آقای مرادی پیگیر این موضوع بود اما وزیر وقت ملاقات نمی‌داد! وقتی مساله را با رئیس کمیته ملی المپیک در میان گذاشتیم او سریع آمد و خیلی زود هم مشکل ارزی تیم حل شد. ما پول زیادی از وزارت ورزش نخواستیم، از آنها صرفا بودجه خودمان را خواستیم که پرداخت کنند.»

 

سه روز بعد از حضور سیدرضا صالحی امیری در تمرین تیم ملی وزنه‌برداری، این تیم راهی تاشکند شد و همانطور که پیش بینی شده بود، بر سکوی نایب قهرمانی جهان قرار گرفت.

 

مصاحبه‌های اخیر مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری نشان می‌دهد که رابطه خوبی بین آنها و وزیر ورزش وجود ندارد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸