به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۳۰۲۷
تعداد بازدید: ۸۷۵
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰
کارلو آنچلوتی در دهه سوم از دوران حرفه‌ای مربی‌گری خود، مجدداً نشان داد زیبایی فوتبال، در ساده بازی کردن آن است.

به گزارش میدان، رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی که گذشت، هرگز عملکرد قابل قبولی از خود بر جای نگذاشت. از دست دادن سرخیو راموس و رافائل واران در قلب خط دفاع، به اندازه کافی دردناک بود تا رئال را تا میانه‌های جدول پایین بکشد اما فلورنتینو پرز با انتخاب مرد باتجربه ایتالیایی، یک بار دیگر نشان داد بهترین مدیرعامل دنیای فوتبال، بعد از برلوسکونی است؛ شاید هم بهتر از او!

 

برنامه تاکتیکی کارلو آنچلوتی به برنامه‌ای آشنا برای همه تبدیل شده است. آنچلوتی ستاره‌هایش را در اولویت قرار داده، آنها را در پست‌هایی به کار می‌گیرد که در آن راحت هستند و همه چیز را کاملاً ساده به پیش می‌برد. آنچلوتی در طول دوران حرفه‌ای‌اش با این سبک بسیار موفق بوده و این روش در دومین دوره حضورش در رئال مادرید که از این تابستان آغاز شد، بسیار تاثیرگذار نشان داده است.

 

برای قهرمانی در این فصل لالیگا نیاز به اقدامی بسیار درخشان یا جسورانه نیست؛ بارسلونا به مشکل خورده و اتلتیکو مادرید، مدافع عنوان قهرمانی، از کورس عقب مانده تا رئال مادرید در نزدیکی نیم فصل، اختلاف قابل توجهی در صدر جدول ایجاد کرده باشد.

 

پس از شکست‌های بزرگ نقل و انتقالاتی، رئال مادرید چگونه به مدعی اصلی لالیگا تبدیل شد؟

 

باید به این نکته اشاره کرد که آمار پایه و بنیادین رئال به اندازه نتایج واقعی این تیم درخشان نیست. در زمینه گل‌های مورد انتظار، عملکرد آنها بسیار بهتر از آمار بوده است. تفاضل گل فعلی آنها تا پیش از تقابل امشبشان مقابل کادیز، مثبت 24 است، در حالی که آمار گل‌های مورد انتظار نشان می‌دهد که این عدد باید حدود 11 باشد. تیبو کورتوا فصل بسیار خوبی را در دروازه سپری کرده و کریم بنزما و وینیسیوس جونیور نیز عملکرد قابل قبولی از نظر زدن ضربات پایانی داشته‌اند. گاهی وینی می‌سازد و بنزما می‌نوازد؛ گاهی هم بنزما زمینه ساز گلزنیِ وینیسیوس می‌شود. یک هماهنگی فوق العاده، دقیقاً همان چیزی که از زوج‌های خط تهاجمی انتظار می‌رود.

 

عملکرد رئال نشان داده که آنها از نظر تاکتیکی، تیمی جسورتر از آنچه که پیش از این از آنچلوتی دیده بودیم، هستند. آنها به طور خاص در دو بال مدرن‌تر به نظر می‌رسند. بازی رئال در کناره‌ها، دو ویژگی اصلی دارد:

 

* یکی از وینگرها، گاهی از سمت خودش به بال دیگر می‌رود تا بازی ترکیبی با دیگر وینگر تیم انجام دهد. این یادآور تیم درخشان آژاکس در فصل 19-2018 است که با تکیه بر این سبک، به طور مداوم برتری عددی ایجاد می‌کرد و در نهایت نیز به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید.

 

* دیگر ویژگی جذاب برنامه بازی رئال، استفاده از سیستم چرخشی در بال‌ها است که بیش از پیش به یکی از ویژگی‌‌های بازی منطقه‌ای تیم‌های درجه یک تبدیل شده.

 

همانطور که در این فصل بارها رخ داده و در طول فصل 21-2020 نیز دیده شده بود، فرلان مندی گاهی به سمت میانه زمین و مناطق میانی رفته است. او بارها جایش را با تونی کروس عوض کرده که به پست آشنای سمت چپ مرکز زمین در برابر خط دفاع عقب کشیده است.

 

این رئال مادرید درخشان قدیم نیست اما تنوع حرکات هجومی آنها در دو بال، تا به اینجای کار مثبت‌ترین جنبه عملکردشان بوده. آنچلوتی حالا حدود 30 سال است که سرمربیگری را آغاز کرده اما بدون شک هیچ چیز از مربیان صاحب سبک و جوان‌تر همچون پپ گواردیولا و یورگن کلوپ کم ندارد. با حضور مثلث آشنای کاسمیرو، مودریچ و کروس در مرکز زمین و بنزما در مقابل دروازه، رئال باید با سرعت هرچه تمام‌تر به سوی قهرمانی این فصل پیش برود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۶