به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۳۰۱۴
تعداد بازدید: ۵۷۸
شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
۴ فدراسیون برای میزبانی از جام ملت‌های ۲۰۲۷ کاندیدا شده‌اند اما به نظر می‌رسد برنده این مناقشه از پیش تعیین شده است.

به گزارش میدان، تقریبا حالا دیگر ایرانی‌ها به صدور هیچ رایی از سوی AFC به نفع کشورمان امیدی ندارند. طی چند سال اخیر فدراسیون فوتبال ایران در هیچ مناقشه‌ای که یک سر آن کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده، برنده نشده و مشخص نیست این تابو چه زمانی شکسته می‌شود.


حالا که عربستانی‌ها با تغییر رویه در تمامی سیاست‌های خود میزبانی مسابقات در رشته‌های مختلف را یکی پس از دیگری به دست می‌آورند به نظر می‌رسد بیش از پیش مورد توجه AFC باشند.

 

از این رو حالا که ۴ فدراسیون ایران، هند، قطر و عربستان برای میزبانی از جام ملت‌های ۲۰۲۷ کاندیدا شده‌اند، برخی شانس ایران و هند را صفر درصد می‌دانند که البته دور از ذهن نیست.

 

در همین خصوص دبیر کل فدراسیون فوتبال قطر عنوان کرده با دیدن دفترچه کاندیداتوری عربستان، سعودی‌ها شانس بیشتری برای دریافت میزبانی دارند و دومین شانس را برای خودشان قائل شده است.

 

این مقام مسئول فوتبال قطر حتی کشور خودش را به عنوان گزینه اصلی در نظر نگرفته و به نظر می‌رسد قصد کناره‌گیری به نفع عربستان را داشته باشند.

 

در حال حاضر صلاحیت‌های ۴ کشور برای میزبانی از وی AFC در حال بررسی است و باید دید صحبت‌های دبیر کل فدراسیون فوتبال قطر پیش بینی و نظر شخصی بوده یا اتفاقی از پیش تعیین شده!

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴