به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۲۹۸۷
تعداد بازدید: ۱۰۴۲
چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
مجید صدری با پرداخت طلب کالدرون و بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس شانس خوبی برای ابقا در پست مدیرعاملی سرخ پوشان پایتخت دارد.

به گزارش میدان، صدری توانست قبل از دربی پانزده درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس را بدهد و برای بازیکنان این تیم و هر تیم دیگری مهم آن است که شخص مدیرعامل پول را به موقع بپردازد.

 

در واقع برای بازیکنان اصلاً مهم نیست شخص مدیرعامل چه رفتاری دارد و به کدام جناح یا گروه وصل است آنها فقط دنبال مطالبات خود هستند و این که پولشان را به موقع بگیرند، از هر چیز دیگری برایشان مهمتر است.

 

 در همین راستا اکثر بازیکنان پرسپولیس هم معتقدند که صدری مدیر دست و دلبازی است و تلاش می‌کند تا در اسرع وقت پول آنها را پرداخت کند. البته چند نفری هم هستند که خیلی رابطه خوبی با او ندارند اما بررسی‌های همکار ما نشان می‌دهد تقریباً بالای ۸۰ درصد بازیکنان پرسپولیس بدشان نمی آید صدری در این باشگاه بماند و اعتقاد دارند هیچ تضمینی وجود ندارد که مدیرعامل بعدی بهتر از او باشد.

 

 گفتنی است با اعلام مجید صدری پنجره‌های نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم به زودی باز می شود و بازیکنان تاجیکستانی می توانند از بازی جام حذفی مقابل ویستا توربین پرسپولیس را همراهی کنند.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴