به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۸
۲۹۶۸
تعداد بازدید: ۷۲۸
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
«حذف از المپیک» تهدیدی بازدارنده برای وزنه‌برداری نبوده و این رشته همچنان با حاشیه‌های فراوان به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش میدان، سالهاست که وزنه‌برداری با تهدید بزرگی به نام حذف از المپیک مواجه است. چه آن زمان که دست تاماش آیان برای دنیا رو نشده و او بر مسند ریاست فدراسیون جهانی بود و چه بعد از گزارش شبکه آلمانی و افشای تمامی تخلفات آیان و دار و دسته‌اش.

 

در زمانی که هنوز پیرمرد مجارستانی در راس IWF حضور داشت، به خاطر آمار بالای دوپینگ در وزنه‌برداری، این رشته در معرض تهدید جدی و مداوم حذف از المپیک بود. بعد از جدایی آیان؛ مدیر نیم قرنی وزنه‌برداری جهان از فدراسیون جهانی، رو شدن تخلفات ریز و درشت مالی و دوپینگ سیستماتیک و... به علاوه حاشیه‌های نداشتن رئیس و استعفای مداوم سرپرست‌ها و یا برکناری آنها با افشای سندی در زمان ریاست تاماش آیان باعث ایجاد حساسیت‌های جدید روی این فدراسیون جهانی شد.

 

به تازگی نیز در لیست ورزش‌های توصیه شده برای حضور در المپیک 2028 لس آنجلس، نام وزنه‌برداری به همراه بوکس در بین هیات اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک نبود، هر چند مسیری برای گنجاندن آن‌ها در این لیست نیز وجود داشت.

 

وزنه‌برداری که از سال 1920 در همه المپیک‌ها حضور داشت، مشکلی برای حضور در المپیک 2024 پاریس ندارد اما نکته جالب توجه اینکه تهدیدهای مداوم توماس باخ و IOC تا امروز که تغییری در وضعیت نابسامان IWF نداشته و همچنان فرآیندهای مربوط به دوپینگ و داوری و مسائل مالی در این فدراسیون شفاف نیست و البته کنگره انتخاباتی این فدراسیون که قرار بود سه روز پس از برگزاری مسابقات جهانی 2021 وزنه برداری در تاشکند ازبکستان برگزار شود، به دلیل مشکلاتی که در پروسه برگزاری انتخابات وجود داشت، لغو شد.

 

وزنه برداری همچنان با آینده‌ای مبهم و پر از سوال و بدون شفافیت به کار خود ادامه می دهد. همچنان نیز زمان برگزاری کنگره انتخاباتی نامعلوم است، ضمن اینکه برگزاری کنگره و انتخاب رئیس جدید هم با توجه به تخلفات سازمان یافته تاماش آیان و دار و دسته‌اش، بعید است به این زودی‌ها بتواند حاشیه‌های وزنه‌برداری جهان را تمام کند.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰
این رشته همیشه پر از حاشیه بوده
Iran (Islamic Republic of)
ساری
0
0
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰
تحلیل جالبی بود اما واقعا شدنی نیست که وزنه برداری از المپیک حذف بشه. بالاخره باید قویترین مرد جهان مشخص بشه کیه
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۸