به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۲۹۶۰
تعداد بازدید: ۴۷۱
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
دو تیم سپاهان و استقلال در هفته دهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش میدان، اتفاق هم اگرچه کمی دیر رخ داد، اما مدیران سپاهان با احمدزاده و شهریار مغانلو خیلی زودتر از آن چیزی که به صورت رسمی اعلام شد، به توافق رسیده بودند و از همان ابتدا هم می‌شد حدس زد که تیم محرم با اضافه شدن مهره های جدید زهردارتر می شود و امسال اگرچه طلایی پوشان دو شکست غیرمنتظره داشته اند، اما تیمی منسجم تر، هماهنگ تر و هدفمندتر از سال گذشته نشان داده اند.

 


در این بین فرشاد احمدزاده که تاکنون دوبار موفق شده در مصاف با فجرشهید سپاسی و در ادامه نساجی مازندران برای عزت پورقاز و شهریار مغانلو موقعیت گلزنی ایجاد کند، بارها طی بازی های گذشته تا آستانه باز کردن دروازه حریفان رفته، در گلزنی ناکام بوده و در مصاف با صنعت نفت آبادان که طلایی پوشان موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتند، فرشاد احمدزاده نقش اول را برعهده داشت.

 


در پایان بازی خبرنگاری به همین دلیل از محرم نویدکیا در مورد چند موقعیتی که فرشاد احمدزاده از دست داد، پرسید و محرم که از این سؤال ناراحت شده بود، تاکید کرد که با این دیدگاه مخالف است و بازیکنی که می‌تواند خودش را در موقعیت های گلزنی قرار بدهد، یعنی بازیکن ارزشمندی است و فقط باید در زدن ضربات آخر کمی دقتش بالا برود.

 

احمدزاده از دیدار برابر تراکتور به ترکیب اصلی طلایی پوشان رسید و سپس از بازیکن پشت مهاجم به وینگر چپ برده شد و سجاد شهباززاده نیمکت نشین شد.

 

این بازیکن حالا در آستانه دیدار برابر استقلال که در دوران حضورش در پرسپولیس کری خوانی های جالبی برای هواداران و بازیکنان این تیم داشت، آماده‌تر و مصمم تر از همیشه برای شکستن طلسم گلزنی با پیراهن سپاهان به نظر می رسد و باید دید در این مسابقه که اهمیت بسزایی در سرنوشت دو تیم در پایان فصل خواهد داشت، چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲