به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۵۵
۲۹۴۶
تعداد بازدید: ۱۹۹۰
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۸
تماشاگران حاضر در دو دیدار استقلال – نساجی و پرسپولیس – صنعت نفت پروتکل ها را رعایت نکردند و به همین دلیل دوباره بازی ها بدون تماشاگر شد.

به گزارش میدان، در شرایطی که چند روز قبل معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه‌ها خبر داده بود اما در فاصله ۴۸ ساعت مانده تا شروع هفته دهم لیگ برتر، هنوز معلوم نیست که بازیهای این هفته با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد یا به مانند هفته‌های گذشته، باز هم سکوهای خالی ورزشگاه‌ها روی جذابیت مسابقات، تاثیرگذار خواهد بود.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که به احتمال زیاد، بازیهای هفته دهم هم در غیاب تماشاگران انجام می‌شود. دلیل این قضیه هم چیزی نیست جز اتفاق‌هایی که بعد از حضور آزمایشی تماشاگران در دو بازی لیگ برتر رخ داد و بعد از آنکه بازی استقلال – نساجی در هفته پنجم و بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته ششم با حضور تماشاگران برگزار شد، دیگر شاهد ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ ها نبودیم.

 

گویا بعد از آن دو بازی – که تماشاگران اصلا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند – آمار مراجعه افراد مشکوک به ویروس کرونا به مراکز پزشکی تهران زیاد بوده و با توجه به این موضوع، مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفته دیگر ریسک نکند و بازیها را بدون حضور تماشاگران برگزار کند.

 

نکته مهم اینکه صحبتهای امروز وزیر ورزش نشان می‌دهد هنوز زمان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها برای مسابقات لیگ برتر مشخص نشده است. حمید سجادی در مصاحبه امروزش گفته برای ورود تماشاگران به استادیوم‌ برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی در حال مذاکره با ستاد ملی کرونا هستیم تا مجوزهای لازم اخذ شود.

 

او هیچ اشاره‌ای به حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها برای مسابقات لیگ برتر نداشته و مشخص نیست چه زمانی دوباره درهای ورزشگاه‌ها به روی فوتبالدوستان باز خواهد شد.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ایوب
0
0
شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱
یک نیست بگه چرا تماشاگر نمیزارید.
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۲۱