به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۴
۲۹۴۳
تعداد بازدید: ۵۷۵
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۸
مدیرعامل فولادین ذوب آمل می‌گوید حسن یزدانی به عنوان یک برند کنار این باشگاه بوده و در بحث تبلیغات نیز از او استفاده شده اما بابت حضور در لیگ مبلغی از فولادین ذوب دریافت نکرده است.

به گزارش میدان، این روزها ارقام متفاوتی در خصوص مبلغِ نانوشته قرارداد حسن یزدانی با فولادین ذوب منتشر می‌شود. برخی مدعی شده‌اند که در برگه قرارداد این کشتی گیر با آملی‌ها 10 میلیون تومان درج شده اما 300 میلیون تومان از باشگاه فولادین ذوب دریافت کرده است!

 

با این وجود مدیرعامل فولادین ذوب به میدان می‌گوید: حسن یزدانی با ما قرارداد سفید بست، گفته بود اگر پایم مشکلی نداشت، دو کشتی برای شما در مرحله پایانی لیگ می‌گیرم. توافق ما این بود که بابت دو کشتی، 300 میلیون تومان به او پرداخت کنیم اما با توجه به وضعیت زانویش، تصمیم گرفت روی تشک نرود و هیچ پولی هم از ما دریافت نکرد.

 

البته مدیرعامل فولادین ذوب که ریاست هیات کشتی آمل و عضویت در هیات رئیسه هیات کشتی استان مازندران را برعهده دارد، این امر که شاید حسن یزدانی سفیر تبلیغات باشگاهش باشد را رد نمی کند: با توجه به جایگاه حسن یزدانی 300 میلیون تومان پولی نیست که به او بدهیم تا نامش کنار فولادین ذوب باشد، ارزش او خیلی بیشتر از این حرف‌هاست و بیشتر از 3 میلیارد ارزش دارد چون برند کشتی ایران محسوب می‌شود اما این موضوع که برخی عنوان کرده‌اند خارج از قرارداد، 300 میلیون تومان از ما گرفته، موضوعی نیست که صحت داشته باشد.

 

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۳۸