به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۹۴
۲۹۳۲
تعداد بازدید: ۵۹۶
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
دروازه بان سال‌های دور استقلال اعتقاد دارد حضور رشید مظاهری میان بازیکنان این تیم بسیار مفید است.

به گزارش میدان، رشید مظاهری جزو سوژه‌های اصلی این روز‌های استقلال است و همه یک پرسش درباره او دارند؛ "چرا مجیدی او را به میدان نمی‌فرستد؟ "


فعلا اوضاع آرام است و این دروازه‌بان حاشیه‌ای به وجود نیاورده اما زمزمه‌های جدایی او در نیم فصل و رفتن به فولاد یا پرسپولیس مطرح شده است.

 

منصور رشیدی، دروازه‌بان سال‌های دور استقلال که رقیب آن روزهایش مرحوم ناصر حجازی بود در این باره می‌گوید: درباره مظاهری هیچ چیز شفاف نیست؛ او یک بار رفت و جدا شد و با تلاش مدیران دوباره بازگشت، نه دلیل رفتنش را گفتند و نه تمدید قرارداد با او. حالا هم بازی نمی‌کند و دلیل این اتفاق هم واضح نیست. البته من می‌گویم مظاهری کار خوبی کرد و برگشت و باید تلاش خود را بیشتر کند تا به چشم کادر فنی بیاید و آن‌ها راهی جز انتخاب این دروازه‌بان برای حضور در دروازه نداشته باشند. حضور ۳ دروازه بان آماده برای هر تیمی نعمت است. دلیلی هم ندارد صبرش لبریز شود چرا که وظیفه او این است به تمرینات بیاید و تلاش کند. من هم در استقلال رقیبی داشتم به نام ناصر حجازی، اما هرگز نه من، نه او نگفتیم، چون به من بازی نمی‌دهی می‌خواهم بروم.

 

وی در واکنش به موضع‌گیری فرهاد مجیدی در قبال این بازیکن ادامه داد: نمی‌دانم میان او و مجیدی چه گذشته است اما می‌دانم هر بازیکنی لیاقت بیشتری داشته باشد به زمین می‌رود. مجیدی هم جوان است و در حال کسب تجربه و باید بداند به صلابه کشیدن بازیکنان کار درستی نیست و با صحبت می‌تواند خیلی از مشکلات انضباطی و اختلافات را حل کند.

 

رشیدی با اشاره به احتمال جدایی مظاهری از استقلال تاکید کرد: رفتن مظاهری از استقلال نه به نفع خودش است و نه استقلال. هر بازیکنی از استقلال رفت یکی دو سال بازی کرد و بعد از آن محو شد و کسی اسمش را هم دیگر نمی‌آورد. اما بازیکنانی که ماندند، نام‌شان به نیکی حفظ شده است. ماندن در استقلال برای وجهه اجتماعی مظاهری هم خوب است. زمانی من هم از استقلال اجباری جدا شدم اما بهتر است او با بزرگترهایش صحبت کند تا دچار اشتباه نشود.

 

پیشکسوت استقلال در پایان افزود: کار مظاهری مانند اشتباهی است که سیدمهدی رحمتی در زمان کی‌روش انجام داد، آن موقع هم با رحمتی صحبت کردم اما گوش نکرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۶۲