به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۲۸۷۵
تعداد بازدید: ۶۲۲
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
بازیکن کروات سابق تیم استقلال علت شکایت خود از باشگاه استقلال به فیفا را اعلام کرد.

به گزارش میدان، هروویه میلیچ، بازیکن کروات سابق تیم استقلال که فصل گذشته قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد، به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش به فیفا شکایت کرد.

 

میلیچ مدتی بود که شکایت خود را عقب انداخته بود و دوست داشت با استقلال توافق کند. اگر چه صحبت‌های مسئولان استقلال شنیده نشده است و باید دید میلیچ در چه زمینه‌ای دنبال توافق بوده است.

 

معمولا بازیکنان خارجی که دنبال توافق هستند یا کل پول‌شان را می‌خواهند یا در مواردی دنبال حق خود هستند.

 

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که او برخی از دریافتی‌های قبلی را نپذیرفته است، به همین دلیل باشگاه استقلال زیر بار توافق با مدافع چپ کروات نرفت. از طرفی، او خواهان سود ضرر و زیان پرداخت نشدن مطالباتش بود که این مسئله نیز پذیرفته نشد.

 

مدیران قبلی استقلال برای میلیچ جرایمی در نظر گرفته بودند که این بار بازیکن اهل کشور کرواسی آنها را نپذیرفت. در نهایت میلیچ هم پس از ناامیدی از مذاکره با مدیران فعلی دست به شکایت برد.

 

میلیچ در گفت‌وگو با میدان درباره شکایت خود از استقلال گفت: من زمانی زیادی به مسئولان استقلال دادم، ولی متأسفانه اقدامی برای توافق جهت پرداخت مطالباتم صورت نگرفت. وقتی این شرایط بوجود آمد چاره‌ای جز شکایت نداشتم. در ایران مدیران باشگاه‌ها مدام تغییر می‌کنند و عدم ثبات باعث می‌شود یکسری چیزها بهم بریزد. مدیران فعلی استقلال هم توجهی به خواسته‌های من نکردند و وقتی متوجه شدم اقدامی نمی‌کنند، به فیفا شکایت کردم.

 

او در مورد مبلغ طلبش از استقلال تصریح کرد: در این مورد وکیلم پیگیر است. احتمالا با این شرایط استقلال باید جرایم احتمالی فیفا را هم بدهد. من علاقه‌مندی خودم را نشان دادم ولی باشگاه استقلال اقدامی نکرد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۵