به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۷
۲۷۶۰
تعداد بازدید: ۷۴۰
سه‌شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
بلاتکلیفی مدیریت باشگاه پرسپولیس بعد از استعفای مدیرعامل سابق این باشگاه، همچنان رفع نشده است.

به گزارش میدان، پیش از آنکه وزیر ورزش و جوانان معرفی شود، برخی یکی از مهم‌ترین اقدامات او را معرفی مدیرعامل برای سرخابی‌ها می‌دانستند، مدیرانی که بتوانند چند سال روی صندلی خود نشسته و باری از روی دوش این دو باشگاه ور شکسته بردارند.


این اتفاق برای استقلال زودتر رخ داد. هر چند از آینده مدیریت این باشگاه کسی خبر ندارد اما به هر روی هواداران پرسپولیس و عوامل این باشگاه انگشت خود را به سمت وزیر ورزش نشانه رفته‌اند و او را مقصر عدم معرفی مدیرعامل باشگاه می‌دانند.

 

از سوی دیگر مجید صدری، سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس مشخصا تمایل زیادی برای تصاحب این جایگاه دارد اما تا به امروز موفق نشده فعالیت خاصی در حوزه اقتصادی باشگاه داشته باشد و رسما آورده‌ای نداشته است.

 

وقتی از زمین به آسمان می‌بارد!

 

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مجید صدری را به عنوان مدیرعامل به وزارت ورزش معرفی کرده است. پیش‌تر روال اینگونه بود؛ هیات مدیره از سوی وزارت ورزش معرفی می‌شد و سپس اعضای هیات مدیره در رای گیری "صوری" مدیر عامل را انتخاب می‌کردند.

 

این روند هر چند بیشتر نمایشی بود اما به هر روی وجود داشت؛ بنابراین انتخاب مدیر عامل در ظاهر بر عهده هیات مدیره باشگاه پرسپولیس یا استقلال است که البته وزیر ورزش نیز در مصاحبه روز گذشته خود اعلام کرد از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخواست کرده تا درباره حل این مشکل ایده بدهند اما "ایده" با تصمیم "قاطع" و انتخاب تفاوت زیادی دارد.

 

صحبت‌های وزیر؛ از درخواست تا تهدید به تغییر

 

حمید سجادی در مصاحبه روز گذشته خود ضمن بیان این موضوع که از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درخواست "ایده" برای رفع برخی مشکلات را داشته و این مهم را وظیفه آن‌ها دانسته است در بخشی دیگر از صحبت‌های خود می‌گوید: اگر نیاز به تغییر در هیأت مدیره این باشگاه باشد اعضای هیأت مدیره را تغییر می‌دهیم و اگر نیاز به تقویت باشد هیأت مدیره پرسپولیس را تقویت خواهیم کرد!

 

حال آنکه اگر قرار به تغییرات است چرا وزیر ورزش از آن‌ها درخواست کمک کرده و اگر هیات مدیره افرادی کارآمد هستند چرا بحث تغییر آن‌ها مطرح شده است؟ این‌ها پرسش‌هایی است که باید در وهله اول پاسخ‌شان داده و ابهامات برطرف شود.

 

هیات مدیره پرسپولیس نیازمند تغییر

 

همان طور که واضح است برخی از افراد حاضر در هیات مدیره فعلی پرسپولیس مانند مسجدی و فیاض با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تغییر و تحولات در بدنه آن، نمی‌توانند آنطور که باید و شاید باشگاه را از مخمصه نجات دهند؛ بنابراین قطعا تغییراتی را در هیات مدیره باشگاه شاهد خواهیم بود اما ماندن و رفتن صدری موضوعی است که گذر زمان و موفقیت او در مذاکره با کارگزار معرفی شده مشخص خواهد شد.

ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴