به روز شده در: ۱۹:۰۶ چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

شکایت هوادار فولاد از علیرضا منصوریان/ سند شکایت

گویا هواداران فولاد از سرمربی فصل گذشته خود شکایت کرده‌اند و کار به مراجع قضایی کشیده شده است.

نظرات: ۰بازدید: ۸۷۶
۲۷۵۷
تعداد بازدید: ۵۵۴
سه‌شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در ۷ هفته گذشته آمار ضعیفی را از خود به جای گذاشته است.

به گزارش میدان، فوتبالی‌ها عیسی آل‌کثیر را به عنوان مهاجمی می‌شناسند که به اصطلاح خودشان "بگیر، نگیر" دارد. او که در روز‌های اوجش در نفت تهران به عنوان یک مهاجم ۶ دانگ شناخته می‌شد حالا تنها نیم دانگ خود را در لیگ بیست و یکم ارائه داده است.


آل کثیر طی ۷ هفته گذشته از لیگ برتر به جز هفته نخست، ۶ بازی در ترکیب ثابت حضور داشته و تنها در یکی از آن‌ها کم‌تر از ۸۰ دقیقه بازی کرده است. او در هفته نخست از دقیقه ۶۵ به میدان آمد و توانست گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند و پس از آن گلزنی خود را به ۳ هفته بعد موکول کند!

 

آل کثیر کلا در این ۷ هفته گذشته از لیگ برتر که ۵۱۵ دقیقه برای سرخپوشان به میدان رفته تنها ۲ گل به ثمر رسانده و پاس گلی نیز به نام خود ثبت نکرده است. البته او در بازی مقابل مس رفسنجان برای زدن ضربه پنالتی اصرار ورزید و تمایل داشت توپ را از مهدی ترابی بگیرد که امید عالیشاه با دخالت به موقع خود، مانع از این اتفاق شد.

 

از این‌ها گذشته او در رده مهاجمانی که خط حمله حریفان را اذیت می‌کنند نیز جای نمی‌گیرد و از این حیث پرسپولیسِ این روز‌ها مانند سال‌های گذشته خط حمله زهر داری ندارد و دو بازی اخیر را با پیروزی‌های خفیف پشت سر گذاشته است.

 

به هر روی دربی ۹۷ نزدیک است و شاگردان یحیی گل‌محمدی بیش از هر زمان دیگری به حضور مهاجمانی آماده نیاز دارند. مهدی عبدی نشان داده به عنوان یار تعویضی عملکرد بهتری دارد و معمولا باری را از روی دوش تیم برداشته است، اما عیسی آل‌کثیر این روز‌ها چنین حالی را تجربه نمی‌کند و یحیی گل‌محمدی نیز در نشست خبری خود پس از بازی با نفت مسجدسلیمان نارضایتی‌اش را از عملکرد خط حمله ابراز داشته تا برای دربی مهدی عبدی، عیسی آل کثیر و حامد پاکدل تکانی به خود دهند.

نظرات کاربران
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
0
0
سه‌شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰
از بعد از محرومیتش دیگه بازیکن نشد
ارسال نظر
خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

خاطره‌بازی با برانکو/ ویدیو

جام کافا بهانه‌ای شد تا دوباره برانکو را در قاب تصویر ببینیم؛ سرمربی که فوتبال ایران تا سال‌ها مدیون زحمات اوست.

نظرات: ۰بازدید: ۸۴۴